abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6458318
Na een aantal zeer wazige aaneenschakelingen kwam ik uiteindelijk toevallig bij de muziek van Morphine terecht. En sindsdien ben ik de sax toch anders gaan bekijken. Wat een heerlijke band is dit zeg . Helaas, zoals zovaak, kwam ik er vrijwel meteen achter dat de bassist/zanger alweer wijlen is, en dus is de kans dat ik ze ooit live mag meemaken vrijwel nihil.

Maar kennen jullie deze band, wat vinden jullie ervan, zijn er aanraders die ik nog niet ken?

Ik heb zelf de cd's Cure for pain (volgens velen hun beste) en Night (ook super vind ik, iets minder krachtig maar wel diverser instrumentarium). Kent u het nog niet... downloaden (of nog beter kopen) die handel! Cure for pain is voor het vriendenprijsje van 7/8 euro bij de Mediamarkt te koop. Snel halen, voordat ze op zijn!

vrijdag 25 oktober 2002 @ 08:16:25 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_6458944
cool, die ga ik dan ook even halen...

ik heb zelf Like Swimming en Yes, waarvan ik Like Swimming de prettigste vind. Heerlijke muziek idd!

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_6459053
. Cure for Pain .

.

--edit: daar heb ik trouwens alleen een kopietje van, dus ik zal morgen gelijk ff kijken bij de Mediamarkt! Thanx!

vrijdag 25 oktober 2002 @ 09:30:16 #4
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_6459222
Ik heb ze allemaal. Echt geweldige muziek. En het is natuurlijk ook leuk dat wijlen Mark Sandman een naamgenoot van me is En hij speelde ook nog bas (met twee snaren en bottleneck). Zeer kewle band.

Ik heb ze toendertijd nog op Pinkpop gezien. Ik vond dat optreden zeer gaaf.

What's the speed of Dark?
pi_6464022
Ik zie net dat ie 9,99 is... nog steeds geen geld trouwens.. in Groningen hebben ze hem nog!
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:11:23 #6
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_6474497
Cure for Pain ligt al jaren voor een nice price in de winkel. Zo bijzonder is de prijs bij de Media Markt niet, hoor...
What's the speed of Dark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')