abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:59:04 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_143959248
Jammer dat er niet meer zoveel van zijn. Ze zijn zo lekker :9
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:17:40 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143959691
Hmmmmmmm paling :9~ Kun je me 's nachts voor wakker maken! Leuk verslag en gefeliciteerd met je tweede prijs! w/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_143964573
Wat tof! (en lekker :9~ ) gefeliciteerd met je 2e plaats, mooi resultaat!

Hier in de streek wordt ook veel paling gerookt, maar dan op grotere schaal, leuk om te zien dat "amateurs" (tussen haakjes, want een amateur kan ik je niet noemen!) er op deze manier een mooie hobby op nahouden en tóch heel profi overkomen _O_
pi_153802612
Ik had zin in paling en kwam in dit topic terecht, prachtig verslag _O_

Ga je dit jaar weer mee doen en doe je dan weer zo'n uitgebreid fotoverslag?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_153804148
Uiteraard. 26 augustus sta ik er weer. (Spakenburg, Spuiplein)

Helaas is de prijs van de paling enorm omhoog gegaan, grote kans dat de gerookte paling dit jaar ¤25,- per POND gaat kosten (¤50,-/kg) :'(

En nog een verslag? Hoezo? Dit topic kicken met de uitslag lijkt mij voldoende, zo veel verandert er niet :)

-edit-
DIT IS EEN DOOR Miauw_Zedong OMHOOG GESCHOPT TOPIC!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Resistor op 24-06-2015 17:32:30 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:22:26 #31
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_153807094
Die palingen zien er overheerlijk uit! Ook al was het vorig jaar, haha. Heb nu echt trek in paling :)
pi_153895484
Hmm paling O+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_153895539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:22 schreef TravelRose het volgende:
palingen
Het is Palings.

pi_155569506
SCHOP!
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:27 schreef Resistor het volgende:
Uiteraard. 26 augustus sta ik er weer. (Spakenburg, Spuiplein)

Helaas is de prijs van de paling enorm omhoog gegaan, grote kans dat de gerookte paling dit jaar ¤25,- per POND gaat kosten (¤50,-/kg) :'(

En nog een verslag? Hoezo? Dit topic kicken met de uitslag lijkt mij voldoende, zo veel verandert er niet :)
Helaas dit jaar net buiten de prijzen, en wat minder winst (onder de ¤100,-), hoewel we wel alles verkocht hebben. Of in ieder geval zonder paling naar huis. Maar dat kan natuurlijk ook eigen schuld zijn, ze waren wel lekker :+

En dit jaar hadden we veel minder gerookt, 60 pond. 80 was echt te veel geweest. Verkoopprijs was ¤21,50 per pond, valt (relatief gezien voor ons) nog mee. Maar het blijven wel goudstaven.

Tot volgend jaar maar weer.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_155569748
Volgend jaar kom ik langs en dan ga ik foto's maken.
pi_155569805
leuk verslag! en gerookte Paling erg lekker :P edit zie van vorig jaar maakt het niet minder leuk!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:25:22 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155570190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:09 schreef Resistor het volgende:
SCHOP!

Helaas dit jaar net buiten de prijzen, en wat minder winst (onder de ¤100,-), hoewel we wel alles verkocht hebben. Of in ieder geval zonder paling naar huis. Maar dat kan natuurlijk ook eigen schuld zijn, ze waren wel lekker :+

En dit jaar hadden we veel minder gerookt, 60 pond. 80 was echt te veel geweest. Verkoopprijs was ¤21,50 per pond, valt (relatief gezien voor ons) nog mee. Maar het blijven wel goudstaven.

Tot volgend jaar maar weer.
Ik betaalde 2 weken geleden bij de Volendamse palingroker in IJmuiden tijdens de Havendagen er 17,50 per pond voor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155575468
Lekker hoor, ik houd er wel van. Jammer dat er weinig paling meer is. Glasaal zouden ze toch wat minder moeten afvangen en laten doorzwemmen...

Maargoed, wel lekker, zeker als ze lekker rokerig smaken... Dat is ook vast deels de reden van je succes, je hebt een klein kastje, niet zon hoge temperatuur, dus langzaam, met veel tijd voor de rook en andere smaakontwikkeling.
Whatever...
pi_155583183
Nu heb ik zin in goede gerookte paling. :9~ Weet alleen niet waar ik het kan krijgen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155583488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:47 schreef habitue het volgende:
Nu heb ik zin in goede gerookte paling. :9~ Weet alleen niet waar ik het kan krijgen.
Dit inderdaad. Waar is het nog te krijgen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')