abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143905465
Wie doet dat? En wat vind je ervan?

Ik vind dat echt niet kunnen, af en toe vrijwillig geld aan je ouders geven is niet erg, maar ik vind niet dat ouders dat moeten verwachten...

Ik bedoel dus dat de ouders verwachten dat die geld zullen krijgen ofwel kunnen teren op het inkomen van het kind wanneer die een full time baan heeft en op zichzelf woont..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door GoldenHeart op 28-08-2014 01:36:22 ]
pi_143905728
Waarom geef je het geld aan je ouders dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143905819
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:41 schreef bijdehand het volgende:
Waarom geef je het geld aan je ouders dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143905900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:46 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

SPOILER
Wat zeggen ze als je het aankaart? Wat zeg jij als zij het aankaarten? Interessant :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143905915
Wat wordt er precies kwalijk genomen dan? Iets specifieker kan geen kwaad lijkt me.
It's you my love, you who are the stranger
pi_143905993
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat zeggen ze als je het aankaart? Wat zeg jij als zij het aankaarten? Interessant :)
SPOILER
pi_143906062
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

SPOILER
Laat ze dan lekker stikken joh. Als ze zo verlegen zijn om geld moeten ze maar een extra baantje zoeken. Tevens is het reageren in spoilers irritant.
pi_143906147
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Laat ze dan lekker stikken joh. Als ze zo verlegen zijn om geld moeten ze maar een extra baantje zoeken. Tevens is het reageren in spoilers irritant.
SPOILER
pi_143906155
quote:

[..]

Vanaf nu zal ik geen spoilers meer gebruiken.
pi_143906169
quote:

[..]

Maar reageren in spoilers maakt ook dat mensen zonder account het topic niet kunnen lezen, dus ik snap TS wel.
pi_143906173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar reageren in spoilers maakt ook dat mensen zonder account het topic niet kunnen lezen, dus ik snap TS wel.
Wat is daar het praktisch nut van? Met code's enzo snap ik het wel, maar in dit geval... :P
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:10 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

SPOILER
Hm beetje raar dat ze zo doen dan. Zijn ze armlastig of zitten ze in de schuldsanering oid? :o
pi_143906191
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat is daar het praktisch nut van? Met code's enzo snap ik het wel, maar in dit geval... :P
Dat TS relatief persoonlijke info neer kan plempen zonder dat dit topic bovenaan in Google staat als iemand de juiste (of foute) trefwoorden invoert. ;)
pi_143906200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef GoldenHeart het volgende:
Wie doet dat? En wat vind je ervan?

Ik vind dat echt niet kunnen, af en toe vrijwillig geld aan je ouders geven is niet erg, maar ik vind niet dat ouders dat moeten verwachten...

Ik bedoel dus dat de ouders verwachten dat die geld zullen krijgen ofwel kunnen teren op het inkomen van het kind wanneer die een full time baan heeft en op zichzelf woont..

SPOILER
SPOILER
Ohja en ik zit letterlijk in vergelijkbare situatie ja. Huidig schuld is nou 1000 en ik begin net :')
Irene is bae <3
pi_143906268
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

SPOILER
Ohja en ik zit letterlijk in vergelijkbare situatie ja. Huidig schuld is nou 1000 en ik begin net :')
Ook met de ouders? Met wat begin je net?
pi_143906280
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:23 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Ook met de ouders? Met wat begin je net?
Bijna dan. Me ma verwacht dat ik al mijn geld aan haar moet geven omdat ik hier ingeschreven sta :')_!

Met gokverslaving en al :r

En mijn studiefinanciering is eigenlijk voor haar bedoelt :')

Studie net jaartje 1 voorbij maar nu maakt ze het me wel heeeeel erg moeilijk :{
Irene is bae <3
pi_143906283
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Hm beetje raar dat ze zo doen dan. Zijn ze armlastig of zitten ze in de schuldsanering oid? :o
SPOILER
pi_143906293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Bijna dan. Me ma verwacht dat ik al mijn geld aan haar moet geven omdat ik hier ingeschreven sta :')_!

Studie net jaartje 1 voorbij maar nu maakt ze het me wel heeeeel erg moeilijk :{
Heb je gdmed.
pi_143906301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ga het huis uit en schijf je meteen in waar je gaat wonen!
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn god dan is het wel erg sneu :{
pi_143906319
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ga het huis uit en schijf je meteen in waar je gaat wonen!

[..]

Mijn god dan is het wel erg sneu :{
Weetje wat helemaal komisch is? Ze is nooit thuis :')

F*cking toeslagen etc..wilt ze vergokken maar ik heb dat dmv haar digid omgezet naar haar andere rekening die ik heb ( :') )

Lag anders allang op straat want rekening betalen? Daar doen we niet aan :')
Irene is bae <3
pi_143906357
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:29 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Weetje wat helemaal komisch is? Ze is nooit thuis :')

F*cking toeslagen etc..wilt ze vergokken maar ik heb dat dmv haar digid omgezet naar haar andere rekening die ik heb ( :') )

Lag anders allang op straat want rekening betalen? Daar doen we niet aan :')
Waarom blijf je thuis wonen dan? ;(
pi_143906362
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom blijf je thuis wonen dan? ;(
Heb geen geld bro :{

Sowieso zit ik hier met me pa en zusje nog dus...maar het probleem zit een in dat het huurcontract op me ma's naam staat. Kan me pa dat overnemen zomaar?
Irene is bae <3
pi_143906370
Mijn moeder vroeg kostgeld, een week later was ik weg.
pi_143906372
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder vroeg kostgeld, een week later was ik weg.
Kostgeld is wat anders.
pi_143906377
Dit zie je ook in bejaardentehuizen. Veel mensen vinden het zielig dat veel bejaarden geen bezoek meer krijgen (ook van hun eigen familie/kinderen niet). Maar men vergeet voor het gemak maar even dat veel ouders geen goede ouders zijn. Sterker nog, kindermishandeling is niets iets dat zelden gebeurd.

Bejaarden die vroeger hun kinderen hebben mishandelt verdienen geen bezoek, die moeten weg kwijlen in duisternis en eenzaamheid.
pi_143906378
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:37 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Kostgeld is wat anders.
Hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')