SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GoldenHeart op 28-08-2014 01:36:22 ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:41 schreef bijdehand het volgende:
Waarom geef je het geld aan je ouders dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:46 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]Wat zeggen ze als je het aankaart? Wat zeg jij als zij het aankaarten? InteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat zeggen ze als je het aankaart? Wat zeg jij als zij het aankaarten? Interessant
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]Laat ze dan lekker stikken joh. Als ze zo verlegen zijn om geld moeten ze maar een extra baantje zoeken. Tevens is het reageren in spoilers irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker stikken joh. Als ze zo verlegen zijn om geld moeten ze maar een extra baantje zoeken. Tevens is het reageren in spoilers irritant.
Vanaf nu zal ik geen spoilers meer gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker stikken joh. Als ze zo verlegen zijn om geld moeten ze maar een extra baantje zoeken. Tevens is het reageren in spoilers irritant.
Maar reageren in spoilers maakt ook dat mensen zonder account het topic niet kunnen lezen, dus ik snap TS wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van? Met code's enzo snap ik het wel, maar in dit geval...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar reageren in spoilers maakt ook dat mensen zonder account het topic niet kunnen lezen, dus ik snap TS wel.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:10 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]Hm beetje raar dat ze zo doen dan. Zijn ze armlastig of zitten ze in de schuldsanering oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat TS relatief persoonlijke info neer kan plempen zonder dat dit topic bovenaan in Google staat als iemand de juiste (of foute) trefwoorden invoert.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van? Met code's enzo snap ik het wel, maar in dit geval...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef GoldenHeart het volgende:
Wie doet dat? En wat vind je ervan?
Ik vind dat echt niet kunnen, af en toe vrijwillig geld aan je ouders geven is niet erg, maar ik vind niet dat ouders dat moeten verwachten...
Ik bedoel dus dat de ouders verwachten dat die geld zullen krijgen ofwel kunnen teren op het inkomen van het kind wanneer die een full time baan heeft en op zichzelf woont..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik zit letterlijk in vergelijkbare situatie ja. Huidig schuld is nou 1000 en ik begin net
Irene is bae <3
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]Ook met de ouders? Met wat begin je net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik zit letterlijk in vergelijkbare situatie ja. Huidig schuld is nou 1000 en ik begin net
Bijna dan. Me ma verwacht dat ik al mijn geld aan haar moet geven omdat ik hier ingeschreven staquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:23 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Ook met de ouders? Met wat begin je net?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van? Met code's enzo snap ik het wel, maar in dit geval...
[..]
Hm beetje raar dat ze zo doen dan. Zijn ze armlastig of zitten ze in de schuldsanering oid?
Heb je gdmed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bijna dan. Me ma verwacht dat ik al mijn geld aan haar moet geven omdat ik hier ingeschreven sta_!
Met gokverslaving en al![]()
En mijn studiefinanciering is eigenlijk voor haar bedoelt
Studie net jaartje 1 voorbij maar nu maakt ze het me wel heeeeel erg moeilijk
Ga het huis uit en schijf je meteen in waar je gaat wonen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bijna dan. Me ma verwacht dat ik al mijn geld aan haar moet geven omdat ik hier ingeschreven sta_!
Met gokverslaving en al![]()
En mijn studiefinanciering is eigenlijk voor haar bedoelt
Studie net jaartje 1 voorbij maar nu maakt ze het me wel heeeeel erg moeilijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]Mijn god dan is het wel erg sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weetje wat helemaal komisch is? Ze is nooit thuisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga het huis uit en schijf je meteen in waar je gaat wonen!
[..]
Mijn god dan is het wel erg sneu
Waarom blijf je thuis wonen dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weetje wat helemaal komisch is? Ze is nooit thuis
F*cking toeslagen etc..wilt ze vergokken maar ik heb dat dmv haar digid omgezet naar haar andere rekening die ik heb ()
Lag anders allang op straat want rekening betalen? Daar doen we niet aan
Heb geen geld broquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom blijf je thuis wonen dan?
Kostgeld is wat anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder vroeg kostgeld, een week later was ik weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |