zet een pot koffie gevulde koek in huis en gewoon achter de pc on updaten over de situatiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Maar om 8 uur al mensen in mijn huis aan het werk.
Je moet er wat opzetten toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb mn zwemdiploma op mn cv
Ik drink geen koffie en gevulde koeken vind ik ook niet zo lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
zet een pot koffie gevulde koek in huis en gewoon achter de pc on updaten over de situatie
Geen idee, jij begint toch met onzinnige opmerkingen .....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb mn zwemdiploma op mn cv
dan gewwoon keihard op de bank zitten zuipen en kut roepenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie en gevulde koeken vind ik ook niet zo lekker.
Wie eet er nu nog gevulde koeken ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....
omg geen koffie ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar onzinnige opmerkingen, jij reageert er heel de tijd op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, jij begint toch met onzinnige opmerkingen .....
Kut mn drank is op .. Ik ga slapen .. !!! Moregen weer werken .. Kut 111quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan gewwoon keihard op de bank zitten zuipen en kut roepen
Hoe vaak heb je in een bos geslapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
spits neusje verteld dat ze alleen in het bos heeft geslapen dat is wel tof
Ik was de eerste keer doodsbang
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....
het is een ijsbreker op een sollicitatie gesprekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet er wat opzetten toch?
Ik moet ineens aan tong denken nu.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
omg geen koffie ?
das echt mijn moment, ik word wakker trek mn badjas vol gaten aan loop naar beneden slinger dat ding aan, ff pissen en ff wat rotzooi ruimen. dan schenk ik m in knal de pc aan lees ff wat neem een slok en denk YEAH mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en dan begint de dag
Bijna een half jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je in een bos geslapen.
Zeg het zeg het zeg het.
Ja, het maisland en de sloot stonden er ook niet eens tussen....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan het ook nog.![]()
Gewoon een kut test, zoek dan een goede op met veel meer mogelijkheden.
ff pissenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan tong denken nu.
Jij!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar onzinnige opmerkingen, jij reageert er heel de tijd op.
Wie is er dan onzinnig bezig?
Elke dag een fijne dag met badedas ,,,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
omg geen koffie ?
das echt mijn moment, ik word wakker trek mn badjas vol gaten aan loop naar beneden slinger dat ding aan, ff pissen en ff wat rotzooi ruimen. dan schenk ik m in knal de pc aan lees ff wat neem een slok en denk YEAH mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en dan begint de dag
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja, het maisland en de sloot stonden er ook niet eens tussen....
dat komt na de koffie, sommige zweren bij een ruk beurt onder de ochtend douche maar dan ben ik te moe voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag een fijne dag met badedas ,,,
Tering moe ik wil nog zoveel zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |