quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Onterechte klacht.
Mensen die in de weg lopen.Ga toch godverdomme eens aan de kant!
Omdat jullie altijd rond spitsuur moeten als het werkvolk naar huis gaat met een mast die 3 X zo groot is als het hele kutbootje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Noordsestern het volgende:
Terechte klacht, toen ik laatst met mijn boot onder de brug door moest stond er ook zo'n doorgesnoven figuur zich helemaal op te winden...
We hebben haast, om 5 uur willen we in de haven liggen, dan gaat de fles rosé open.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Omdat jullie altijd rond spitsuur moeten als het werkvolk naar huis gaat met een mast die 3 X zo groot is als het hele kutbootje.
Ik heb zelfs geprobeerd om voor de spits klaar te zijn maar het duurde een beetje langer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je moet gewoon niet met je tractor in de spits gaan karren.. Simpel. Zeker niet 's ochtends omdat er ook mensen zijn die wél op tijd op hun werk moeten komen of een trein moeten halen.
BAAS!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef -niemand- het volgende:
Vandaag was ik als een echte baas even de wei aan het maaien met de tractor.
Uiteraard als een echte baas met open pijp.
Omdat dit allemaal wat langer duurde dan verwacht was ik om kwart over 5 pas klaar.
Helaas was het toen al spitsuur, en moest ik een provinciale weg op om de wei te verlaten.
Toen ik daar een kwartier (serieus) gewacht had om op de weg te kunnen zat er een taxibusje heel dicht achter me, meneer was druk bezig handgebaren te maken dat ik door moest rijden. echter is de topsnelheid van mijn tractor 30 km/u
Alsof dat nog niet genoeg is probeerde hij me ook nog rechts in te halen. alleen was er maar 50 cm plaats tussen mij en de verhoogde berm...
Toen maar even gas terug genomen. Zodat de beste meneer nog wat meer van het uitzicht kon genieten![]()
Klacht: mensen die er niet tegen kunnen dat niet elk voertuig een topsnelheid van minimaal 80 km/u heeft.
Zelfs snelwegen worden er voor dicht gegooid. Hoe vaak ik 's ochtends om half 7 niet heb stil gestaan op de A44 naar Den Haag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Omdat jullie altijd rond spitsuur moeten als het werkvolk naar huis gaat met een mast die 3 X zo groot is als het hele kutbootje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |