quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is Kvitova ontzettend dom soms en vandaag erg vaak.
100% mee eens...en dan te bedenken dat deze kneus hoger op de ranglijst staat dan dimitrov...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:51 schreef Norrage het volgende:
Raonic is zo enorm slechtwat een zaadje....echt...als die ooit GSs gaat winnen, vind ik dat echt een vernedering van het tennis.
Lekker rammen jeweetzelf. Als dat gebeurt gaan ze het opslaggebied kleiner maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:51 schreef Norrage het volgende:
Raonic is zo enorm slechtwat een zaadje....echt...als die ooit GSs gaat winnen, vind ik dat echt een vernedering van het tennis.
Deze tiebreak ook al 3 acesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Raonic is een betere volleyer en returner dan Roddick. Die gaat nog wel een slam winnen als de Big 4 met pensioen zijn.
Ben ik niet met je eens. Raonic heeft juist bijzonder goed voetenwerk voor zo'n lange vent, juist daarom staat hij in de top 10. En ik heb Roddick nooit als een begaaf volleerder gezien, maar Raonic ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Norrage het volgende:
Roddick is echt in alle opzichten beter dan Raonic. Ook in volleys hoor. Het voornaamste verschil is dat Roddick tenminste voetenwerk heeft, en echt snel is. Die combi met zijn service, was echt lethal. Het enige dat bij Raonic wellicht iets beter is, is zijn backhand....
Die zou geblesseerd raken in de finale en meteen opgeven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nishikori gaat het doen mensen
Ja, zoals hij ineens mid-carriere zijn speltype veranderde was echt zonde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
Roddick had nooit een pusher moeten worden. Daar ging het fout.
Natuurlijk heeft ie goed voetenwerk, met zo'n log lichaam is het inderdaad erg knap. Al valt dat logge eignelijk ook wel mee. Maar dat wil niet zeggen dat het waanzinnig goed is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:07 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Raonic heeft juist bijzonder goed voetenwerk voor zo'n lange vent, juist daarom staat hij in de top 10. En ik heb Roddick nooit als een begaaf volleerder gezien, maar Raonic ook niet echt.
Nee absoluut niet, maar ik vind het wel beter dan dat van Roddick.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Norrage het volgende: Maar dat wil niet zeggen dat het waanzinnig goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |