Bij elke voetbalwedstrijd met verlenging is er altijd wel één iemand met kramp. Al heb ik dan wel vaak het idee dat het vooral gaat om tijdrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef TennispeRFect het volgende:
Waarom is er zo vaak kramp bij tennis trouwens? Ik zie het nauwelijks bij andere sporten. Of klopt dat niet?
Larsson won zelf haar eerste ronde partij met 6-0 6-0 en gaat er nu met 6-1 6-0 af...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jankovic staat ook weer te meppen. Ze loopt soms amper
Jano speelde dan ook weer heel wisselvallig en Anderson heel solide eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
Janowicz won de 1e set nog tegen Anderson, maar daarna ging het snel: 7-6 2-6 1-6 3-6
En Janowicz liet zich na de eerste set ook behandelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Jano speelde dan ook weer heel wisselvallig en Anderson heel solide eigenlijk.
En die is een feitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
WTA, Venus nu op weg naar een bagel.
Dit jaar al halve finale Wimby als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dimitrov maakt even een statement.
Zal toch ook niet lang duren voor hij zijn echte grote doorbraak heeft.
Echt he. Moet ook zeggen dat die Lucic-Baroni ze af en toe wel lekker staat te raken, maar Halep is niet zo goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Halep staat even een potje te choken vanaf *5-2.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker scoren met Goffin op scorito
Dimitrov vind ik wel een baas eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit jaar al halve finale Wimby als ik me niet vergis.
Ook de verdubbelaar ingezet?quote:
Die heeft hij toch al wel gehad lijkt me na een GS halve finale. Hij is ook gewoon op weg naar een top 10 plek aan het einde van de rit. Is nummer 8 van de wereld momenteel. Weet niet wat jij ziet onder een grote doorbraak? GS of Masters winst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dimitrov maakt even een statement.
Zal toch ook niet lang duren voor hij zijn echte grote doorbraak heeft.
Pas als hij Kitzbühel op zijn naam schrijft doet hij wat mij betreft pas mee bij de groten der aarde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft hij toch al wel gehad lijkt me na een GS halve finale. Hij is ook gewoon op weg naar een top 10 plek aan het einde van de rit. Is nummer 8 van de wereld momenteel. Weet niet wat jij ziet onder een grote doorbraak? GS of Masters winst?
Ja, heb ook Goffin. Maar mijn vrouwen-picks zijn niet zo goed uitgepaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook de verdubbelaar ingezet?
Ben alleen wel bang dat ie er tegen Dimitrov er uit knalt. Gelukkig heb ik nog een D-speler bij de vrouwen over
Wordt gewoon een gravelbijter. Die wint nog wel een paar Roland Garrossenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
HalepHaar spel is te verdedigend/counterend om echt die constante wereldtopper te worden hoor...
Haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:12 schreef PippenScottie het volgende:
6-0 0-6...
Zal derde set wel een tiebreak worden.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef 1239758715981 het volgende:
6-0, 0-6, TB is de beste scoreline in het tennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |