Dan heb je geen humor, is niet erg verder. Maar dan moet je niet de komedianten de schuld geven, dat jij een humorloze lul bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:14 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik heb beide gekeken, niet eens geglimlacht.
Sukkelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die persoon op het podium een microfoon heeft?
En half Nederland. Bekenden van mij gingen het met zijn allen gezellig kijken niet begrijpend dat ik het compleet aan het afzeiken was.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat (overdreven) héél de USA dubbel ligt om die Jeff Dunham met z'n kutpoppen. Daar is toch NIKS grappig aan?En maar bulderen met z'n allen!
Mee eens geen zak aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat (overdreven) héél de USA dubbel ligt om die Jeff Dunham met z'n kutpoppen. Daar is toch NIKS grappig aan?En maar bulderen met z'n allen!
Gewoon niet mijn stijl van humor. Een stereotyperingen die ook door Henk in de dorpskroeg gedaan kunnen worden vind ik niet bepaald interessant. Ik kijk dan liever naar droge humor van Herman Finkers, daar kan ik wel om lachen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:18 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Dan heb je geen humor, is niet erg verder. Maar dan moet je niet de komedianten de schuld geven, dat jij een humorloze lul bent.
Als komiek laat je de snelheid toch niet uit je show halen door een stel bakvissen die om de haverklap een staande ovatie willen geven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |