SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
Dat mag helemaal niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik gewoon IF Jovetic in de spits ga zetten, naast de NIF![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik gewoon IF Jovetic in de spits ga zetten, naast de NIF
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
even compleet offtopic he, morgen komt familie eten, 7 man totaal, wat moet ik koken?
het liefst geen pasta ofzo![]()
kapsalonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
even compleet offtopic he, morgen komt familie eten, 7 man totaal, wat moet ik koken?
Bobotiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
het liefst geen pasta ofzo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nasi is makkelijk in grote hoeveelheden te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zoek snel een Surinaamse vriendin. Die worden geil van koken voor grote gezelschappen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ben bang dat er veel mensen dat niet lekker vindenquote:boh dat wil ik nog een keer zelf maken jaquote:![]()
![]()
Bakkeljauwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan het ook omzetten van 433 naar 41212..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al is 41212 wel gay
Ly
Jizz
Fuck.
dat lukt niet meer voor morgen ben ik bangquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek snel een Surinaamse vriendin. Die worden geil van koken voor grote gezelschappen.ja het zal wel nasi of bami worden ofzo, maar dat is zo standaardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nasi is makkelijk in grote hoeveelheden te maken![]()
![]()
Kipquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben bang dat er veel mensen dat niet lekker vinden
[..]
boh dat wil ik nog een keer zelf maken ja
garnalen
notenrijst
oosterse wokgroente
En deze saus:
Makkelijk en lekker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
True true true. Tim is ook wel een beetje pauperitus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen TOTS Kompany. Pauper
Trouwens.. geen TOTS Suarez gebruiken.
Zit in mijn andere team. Maar Hazard ook, dus eigenlijk is het bullshit om dan alsnog Mangala op te stellen als ik toch al een fitness kaartje aan Hazard geef steedsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen TOTS Kompany. Pauper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo, en Touré ook op de TP. Ga weer een Iniesta - Neymar - Messi dribbel team maken, en dan tegen Trapz spelen![]()
Beknibbelen op 1 persoonsfitnesskaartjes. Het toppunt van pauperismequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit in mijn andere team. Maar Hazard ook, dus eigenlijk is het bullshit om dan alsnog Mangala op te stellen als ik toch al een fitness kaartje aan Hazard geef steeds![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dat doe je niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en Touré ook op de TP. Ga weer een Iniesta - Neymar - Messi dribbel team maken, en dan tegen Trapz spelen
Haha ja slaat ook nergens op. Mangala is wel erg goed trouwens, maar TOTS Kompany is uiteraard wel wat beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beknibbelen op 1 persoonsfitnesskaartjes. Het toppunt van pauperisme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben ik hier de enige die zo te spreken is over TOTS Keehil?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja slaat ook nergens op. Mangala is wel erg goed trouwens, maar TOTS Kompany is uiteraard wel wat beter.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |