Waar haal je die 5 op de 10.000 vandaan? Niemand heeft iets aan mij gevraagd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:20 schreef PausNicolaas het volgende:
5 op de 10.000
Dat is dus 5/10.000ste deel van Nederland willen 'Zwarte Piet' weg hebben. Pardon, 'Gekleurde Piet'.
VN erbij, internationale organisaties erbij, hoppa.
Dacht dat democratie zo belangrijk was. Als 9995 iets willen en 5 niet, wat gebeurt er dan in een democratie? Die protestanten zijn sws niet goed bij hun hoofd.
Ja heb zojuist 10.000 mannen en vrouwen geïnterviewd en 5 wilden Zwarte Piet dus weg hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar haal je die 5 op de 10.000 vandaan? Niemand heeft iets aan mij gevraagd?
En de rode lippen, kroeshaar en algemeen blackface look?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Superthomas het volgende:
Ik denk dat iedereen de reden vergeet waarom zwarte pieten zwart zijn. Ze zijn zwart omdat ze door schoorstenen kruipen.
Het zijn geen negers.
tuuuurlijk....waarom zijn die kleren dan niet bedekt met roet? of kleden ze zich uit voordat ze de schoorsteen ingaan om lekker naakt in hun blote piemeltje de kinderen te verwennen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Superthomas het volgende:
Ik denk dat iedereen de reden vergeet waarom zwarte pieten zwart zijn. Ze zijn zwart omdat ze door schoorstenen kruipen.
Het zijn geen negers.
wacht, ik quote um nog even voor je, best belangrijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
je had hem voor mij niet hoeven fixen
al dat gezeik over onze zwarte piet, leer eerst maar eens 'n boterham met pindakaas eten, zouden ze moeten invoeren bij de inburgeringscursusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |