Waarom heeft die rechterpiet zijn haren voor zijn ogenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sint moet wit, dat is zelfs in suriname zo:
[ afbeelding ]
Ik heb weleens een filmpje gezien met een donkere sinterklaas en een blanke zwarte piet. Het viel de kinderen niet eens op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee hoor, moet helemaal niet.
[ afbeelding ]
Dit is ook prachtig.
Ja leuk, John Williams met een baard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook prachtig.
Die brengt ook geen cadeautjes, die komt leuk doen met een andere mislukte BN'erquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, John Williams met een baard.
Kinderen zien het ook niet. Het zijn ouders en ouderen die vinden dat Piet zwart MOET zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb weleens een filmpje gezien met een donkere sinterklaas en een blanke zwarte piet. Het viel de kinderen niet eens op.
Let op je woorden aub. Dat is geen John Williams. Dat is de goedheilige Sint.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, John Williams met een baard.
Nou... Zo mooi...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook prachtig.
Ik heb eens een filmpje gezien van een witte, oude sinterklaas met een heleboel zwarte pieten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb weleens een filmpje gezien met een donkere sinterklaas en een blanke zwarte piet. Het viel de kinderen niet eens op.
Klopt, het kan kinderen geen fuck schelen. Als zijn ze paars.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb eens een filmpje gezien van een witte, oude sinterklaas met een heleboel zwarte pieten.
Viel de kinderen ook niet op.
Als John Williams langs komt weet je zeker dat je moet gaan werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die brengt ook geen cadeautjes, die komt leuk doen met een andere mislukte BN'er
Het is gewoon iemand verkleed als Sinterklaas. Niet meer of minder mooi dan elke andere willekeurige Sint.quote:
Raar he? Met de naam Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kinderen zien het ook niet. Het zijn ouders en ouderen die vinden dat Piet zwart MOET zijn.
Binnenkort wordt zijn naam Piet of Regenboog Piet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Raar he? Met de naam Zwarte Piet.
Vind jij. Vind je het heel vervelend als ik daar een andere mening over heb?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand verkleed als Sinterklaas. Niet meer of minder mooi dan elke andere willekeurige Sint.
Heel vreemd..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Raar he? Met de naam Zwarte Piet.
Wel als daar racistische motieven aan ten grondslag liggen (bewust of onbewust).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vind jij. Vind je het heel vervelend als ik daar een andere mening over heb?
Nou, de komende twintig jaar ben ik rond sinterklaas gewoon zwarte piet aan het spelen hoor, met alle toeters en bellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Binnenkort voor zijn naam Piet of Regenboog Piet.
Ben je met meer dingen zo autistisch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vind jij. Vind je het heel vervelend als ik daar een andere mening over heb?
Krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wel als daar racistische motieven aan ten grondslag liggen (bewust of onbewust).
Dat doe je dan maar binnenshuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, de komende twintig jaar ben ik rond sinterklaas gewoon zwarte piet aan het spelen hoor, met alle toeters en bellen.
Mensen met een andere mening dan die van jouw zijn allemaal autistisch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ben je met meer dingen zo autistisch?
Goed, dan moet je bereid zijn om openlijke kritiek te ontvangen en dan zul je waarschijnlijk voortijdig aan je kinderen moeten uitleggen dat Sinterklaas niet bestaat omdat men het simpelweg niet meer accepteert.quote:
Niet persé, maar je lijkt een probleem te hebben met verandering, dingen moeten blijven zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening dan die van jouw zijn allemaal autistisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |