Dat was dan een aanname geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren niet bedenken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vond het echt een dikke afknapper ja
nee ik had immers nog niet met een man gekust, sommige dingen weet je pas als je ze probeertquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kon je van te voren niet bedenken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was dan een aanname geweest
ach ja, ik vind het niet stoer maar ik weet ook wel dat het niet echt alledaags is jaquote:
lol snap dat niet, er moet daar toch wel aantrekkingskracht voor zijn.. verder zal het niet veel uit maken, en zoenen ze net zo divers als vrouwen tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had immers nog niet met een man gekust, sommige dingen weet je pas als je ze probeert
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef Joezi het volgende:
Er mogen ook wel eens wat jongere dames bij
Zeker niet alledaags en dat laatste laat ik me maar niet over uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, ik vind het niet stoer maar ik weet ook wel dat het niet echt alledaags is ja
maar goed de meeste manen zijn mietjes wat dat betreft
Ik hoop dat iemand je het kan uitleggen. Ikke niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef -sabine- het volgende:
Ik las in de COS over kleurtjes, kom hier kijken waarom kleurtjes.
Op het werk werd het mode om managementteam in kleuren in te delen. Niet te vatten voor mij.
Ik hoopte op uitleg hier. Geen gestalk dus.
ben ik niet goed zat nee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef Joezi het volgende:
Er mogen ook wel eens wat jongere dames bij
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Pavement het volgende:
maar ik weet dat ik joezi en inodderd uit 81/82 komen
maar hoe oud is de rest ?
Bacon ?
Persefoontje ?
Voxs?
Jian ?
Ygritte ?
Pezu ?
En de rest ? choco is 40 en isax 15 maar de rest weet ik niet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Pavement het volgende:
maar ik weet dat ik joezi en inodderd uit 81/82 komen
maar hoe oud is de rest ?
Bacon ? 26
Persefoontje ?
Voxs?
Jian ? 37
Ygritte ? 1981
Pezu ?
En de rest ? choco is 40 en isax 15 maar de rest weet ik niet
Een nieuw slachtoffer weet ik niet maar hij wil wel dat er nieuwe komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
godver. ben nog geen 2 weken weg en hij heeft al een nieuw slachtoffer op het oog
mannen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een nieuw slachtoffer weet ik niet maar hij wil wel dat er nieuwe komen.![]()
Klootzak dat het er is.
En vrouwen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
Mannen mogen toch van meerdere walletjes eten in onze cultuur
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
andere huid, ander lijf. maar dus idd geen aantrekkingskracht dus maar sosm moet je eerst wat proberen om te zien of je het leuk vindquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol snap dat niet, er moet daar toch wel aantrekkingskracht voor zijn.. verder zal het niet veel uit maken, en zoenen ze net zo divers als vrouwen toch
Zeker. Jij mag gewoon tegelijkertijd een jonge meid nemen en je uit laten wonen door een jonge vent. Niets mis mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
Maar dat is toch net ietsjes anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:21 schreef isax het volgende:
[..]
je kunt het allemaal kopen bij de hema
Dat is logisch, mannen maken miljarden zaadcellen aan in hun leven, een vrouwtje slechts een paar honderd eitjes.quote:
dan kopen op de p.c.? tja..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dat is toch net ietsjes anders.
all hail king joezi!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is logisch, mannen maken miljarden zaadcellen aan in hun leven, een vrouwtje slechts een paar honderd eitjes.
neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef rico80 het volgende:
Als je tijdens een trio 2 lullen in 1 mond stopt, is dat dan ook homo?
Dus. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is logisch, mannen maken miljarden zaadcellen aan in hun leven, een vrouwtje slechts een paar honderd eitjes.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef Baconbus het volgende:
Ik zwaai even naar het geouwehoer, terwijl ik 't aan me voorbij laat gaan.
ding ding dingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef rico80 het volgende:
Jepquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef rico80 het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef Baconbus het volgende:
Ik zwaai even naar het geouwehoer, terwijl ik 't aan me voorbij laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |