Weet nie maar mijn citroen heeft maar 80pk ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet erover heen rijden als de brug open staan.
Waarom kijk jij naar baby penissen? is penis in het meervoud penii?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:01 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik wil bij deze TS feliciteren met het moedig toegeven dat zijn piemel niet groter is dan die van een baby
Aaai, daar heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Gelukkig ben jij geen brugwachter maar een brugpieper.
ik las slechts je ondertitelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar baby penissen? is penis in het meervoud penii?
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef Thezappa het volgende:
goed klachtje...ik irriteer me daar ook aan
tevens aan trekkers midden in de spits
In Amsterdam kun je inderdaad heel lang van het centrum genieten, je ziet het immers minstens 8 keer voor je een parkeerplaats gevonden hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Wat moet ik in Groningen? Centrum heb je binnen 15 minuten gezien.
Rotterdam![]()
Amsterdam
Veel voorkomende fout. Maar touche voor de scherpe interpretatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:04 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
ik las slechts je ondertitel
Dat je niet enige gene hebt ook om met je voertuig drommen mensen dwars te zitten snap ik ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat de boer een klein stukje over de weg gaat zal me een zorg zijn, maar met je twee boerenkarren vol met hooi en 10km/pu even 15 km over een 80km weg is om te kosten in de spits.
Bruggen hier net zo, soms tot voorbij de uitvoegstrook op de snelweg aan toe. (en ja dan zijn we anderhalve km terug)
Sommigen gaan elke busstop of parkeerhaven nog even aan de kant om in elk geval de rij erlangs te laten. Anderen proberen het wereldrecord voor de langste file te verbeteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel voorkomende fout. Maar touche voor de scherpe interpretatie.
[..]
Dat je niet enige gene hebt ook om met je voertuig drommen mensen dwars te zitten snap ik ook niet.
Wel netjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Sommigen gaan elke busstop of parkeerhaven nog even aan de kant om in elk geval de rij erlangs te laten. Anderen proberen het wereldrecord voor de langste file te verbeteren.
Dan doe je zelf iets niet goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In Amsterdam kun je inderdaad heel lang van het centrum genieten, je ziet het immers minstens 8 keer voor je een parkeerplaats gevonden hebt.
Waarom zou ik een parkeerplaats zoeken als ik er woon?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In Amsterdam kun je inderdaad heel lang van het centrum genieten, je ziet het immers minstens 8 keer voor je een parkeerplaats gevonden hebt.
Redelijk domme conclusie aangezien er in menig binnenstad bruggen zijn die open en dicht kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS woont in een gebied met bruggen, haha wat een provinciaal!
Druk maken over tijd. Iets wat gratis is en in overvloed beschikbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Serioesoe waarom moeten die lui altijd met hun vieze glimlachje vanuit hun ruktorentje net die schijtbrug open gooien terwijl het midden in de spits is
Bijna elke ochtend om 8:15 staan duizenden auto's te wachten op een paar bejaarden met hun kutschoepjeen ook gewoon na 17:00 nog een keer
Hoe!?
ib4 de brug is dicht en niet open.
In overvloed beschikbaar? praat voor jezelf vieze wajonger.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Druk maken over tijd. Iets wat gratis is en in overvloed beschikbaar
scuidward gebruikt toch altijd zijn peddelfiets?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:04 schreef Scuidward het volgende:
Bruggen!
Helemaal fan van tegenwoordig. Helemaal i.c.m. sluizen
Waar gaat het over hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik word ook altijd helemaal gek als de van brienenoord brug open gaat. Gewoon een tig baans snelweg 20 minuten afsluiten voor babyboomers op een zeiljacht waarvan de mast net 5 cm te hoog is
Niet als scuidward een zeilvakantie heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
scuidward gebruikt toch altijd zijn peddelfiets?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef .sfinx het volgende:
Bruggen die nog bedient worden door mensen, in welk gehucht woon jij?
Zeilvakantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Niet als scuidward een zeilvakantie heeft.
De stad Groningen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef .sfinx het volgende:
Bruggen die nog bedient worden door mensen, in welk gehucht woon jij?
Volgens mij ben jij rijp voor wajongquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In overvloed beschikbaar? praat voor jezelf vieze wajonger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |