En wat is 'nut' dan volgens jou?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. ja voor mijzelf toch wel. Geen zin om een 2e spongeboss te worden.
Een fijn leven hebben.quote:
Kan je net zo goed een trollende brugwachter zijn dusquote:
Misschien ook welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een trollende brugwachter zijn dus.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen heeft het toch fijn? Volgens mij is hij hartstikke gelukkig tussen de plantsoenen.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef Thezappa het volgende:
tevens aan trekkers midden in de spits
Dat is onmogelijk in dat boerengat daar in het noordenquote:
Die mensen hebben anders wel ons land opgebouwd ja!!!! RESPECTZ!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
op een paar bejaarden met hun kutschoepje
Opgebouwd en weer leeggerooft als een hulpbehoevende sprinkhanenplaag met rollatorsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die mensen hebben anders wel ons land opgebouwd ja!!!! RESPECTZ!!!
Weet je hoeveel bruggen er in in de rampstad zijn. Ik moet er helaas dagelijks ook 2 over en ALTIJD staat er wel 1 open, inderdaad midden in de spits zodat duizenden mensen lekker kunnen wachten op 1 zo'n hoerenschip.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Mensen die forenzen via een brug... Woon je in Zeeland ofzo?
Het is wel spannender dan mijn werkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou jij ook mooi vinden als je dat beroep zou hebben.. dat is wellicht het enige spannende dat hij kan meemaken op zijn werk.
Vaak genoeg 15 minuten voor zo'n open brug gestaan en dan zie je zo'n lullig mastje voorbij varen. Hatelijk is dat, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bruggen er in in de rampstad zijn. Ik moet er helaas dagelijks ook 2 over en ALTIJD staat er wel 1 open, inderdaad midden in de spits zodat duizenden mensen lekker kunnen wachten op 1 zo'n hoerenschip.
Idd, KLAP DIE MAST GEWOON FF IN OFZO.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vaak genoeg 15 minuten voor zo'n open brug gestaan en dan zie je zo'n lullig mastje voorbij varen. Hatelijk is dat, ja.
Gelukkig ben jij geen brugwachter maar een brugpieper.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht. Ik zou die brug pas open gooien als TS midden op de brug reed.
Waarom aldoor haten op Groningen als je er nooit bent geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk in dat boerengat daar in het noorden
Bejaarden houden de boel in de supermarkt bij mij ook altijd op. Natuurlijk na 5'en als werkend Nederland de boodschappen haalt. Niet dat ze daar niet de hele dag de tijd voor hebben of zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
Op zich zijn de bejaarden in de zeilboot de echte trollers. Maar een brugwachter zou zo'n hobbyist best makkelijk even kunnen laten wachten.
Wat moet ik in Groningen? Centrum heb je binnen 15 minuten gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen brugwachter maar een brugpieper.
[..]
Waarom aldoor haten op Groningen als je er nooit bent geweest? Stad boerengat noemen
inbred rotterdammer zeker jij.
En dan nog wanhopig een praatje proberen te maken met de persoon voor en achter hun en met de kassière in de hoop dat die hun minder minachtend aankijken dan de kat doet, die al een paar maanden dood op de bank ligt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Bejaarden houden de boel in de supermarkt bij mij ook altijd op. Natuurlijk na 5'en als werkend Nederland de boodschappen haalt. Niet dat ze daar niet de hele dag de tijd voor hebben of zo.
Volgens mij is het een soort schreeuw voor aandacht.
Dus bij jou gaan boten onder een tunnel door? Zijn die hoog genoeg voor alle boten of moet de weg daarboven ook open, en is het resultaat dan niet precies hetzelfde als bij TS?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Bij ons heb je geen bruggen maar tunnels voor de boten. Beetje ouderwets dat Groningen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog wanhopig een praatje proberen te maken met de persoon voor en achter hun en met de kassière in de hoop dat die hun minder minachtend aankijken dan de kat doet, die al een paar maanden dood op de bank ligt.
Het kon ook niet anders idd een amsterdammer die de hele wereld haat behalve zijn eigen kakstadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Wat moet ik in Groningen? Centrum heb je binnen 15 minuten gezien.
Rotterdam![]()
Amsterdam
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Dus bij jou gaan boten onder een tunnel door? Zijn die hoog genoeg voor alle boten of moet de weg daarboven ook open, en is het resultaat dan niet precies hetzelfde als bij TS?
Amsterdam is nog alijd beter dan groningen waar 2 koeien en 5 mensen wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Het kon ook niet anders idd een amsterdammer die de hele wereld haat behalve zijn eigen kakstad
Nee die zijn niet hoog genoeg maar diep genoeg gegraven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Dus bij jou gaan boten onder een tunnel door? Zijn die hoog genoeg voor alle boten of moet de weg daarboven ook open, en is het resultaat dan niet precies hetzelfde als bij TS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaahhahhahaha ;pquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:54 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Amsterdam is nog alijd beter dan groningen waar 2 koeien en 5 mensen wonen.![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |