Groninger/fries gespotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Serioesoe waarom moeten die lui altijd met hun vieze glimlachje vanuit hun ruktorentje net die schijtbrug open gooien terwijl het midden in de spits is
Bijna elke ochtend om 8:15 staan duizenden auto's te wachten op een paar bejaarden met hun kutschoepjeen ook gewoon na 17:00 nog een keer
Hoe!?
ib4 de brug is dicht en niet open.
Nee, Grunna. Friesland schijnt nog erger te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Mensen die forenzen via een brug... Woon je in Zeeland ofzo?
Jij kan je wel scharen in de groep kutbejaarden idd. Zou bakstenen van de brug gooien als jij langs kwam varen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Spongeboss het volgende:
Nou en als ik met mijn boot door moet heb jij pech.
Die boot zinkt wanneer jij erop gaat staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Spongeboss het volgende:
watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef Thezappa het volgende:
tevens aan trekkers midden in de spits
Ja echt... hebben de hele dag de tijd maar moeten met hun kutbootje in de spits er doorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
Op zich zijn de bejaarden in de zeilboot de echte trollers. Maar een brugwachter zou zo'n hobbyist best makkelijk even kunnen laten wachten.
Ohquote:
Jammer dat jij niet aanwezig was op de titanic of concordiaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Spongeboss het volgende:
Zo'n brugchef staat er niet om auto's over de brug te loodsen, maar om die boten naar de andere kant te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
Op zich zijn de bejaarden in de zeilboot de echte trollers. Maar een brugwachter zou zo'n hobbyist best makkelijk even kunnen laten wachten.
Zou jij ook mooi vinden als je dat beroep zou hebben.. dat is wellicht het enige spannende dat hij kan meemaken op zijn werk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt... hebben de hele dag de tijd maar moeten met hun kutbootje in de spits er door
Die brugwachter vind het volgens mij ook gewoon mooi hoor, automobilist pesten.
Zou het gewoon spannender maken door de brug sneller te sluiten kijken of die bootjes het halen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou jij ook mooi vinden als je dat beroep zou hebben.. dat is wellicht het enige spannende dat hij kan meemaken op zijn werk.
Daarmee riskeer je het één en ander.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het gewoon spannender maken door de brug sneller te sluiten kijken of die bootjes het halen.
Dat zal wel maar dan nog zou het in principe niet vreemd zijn om er wat beperkingen op aan te brengen wat betreft niet noodzakelijk vaarverkeer. Dat bijvoorbeeld een binnenvaartschip ten alle tijden doorgelaten moet worden kan ik wel begrijpen verder maar zo'n dagjesvaarder die om welke reden dan ook er niet onder door kan zou best eens een tijd kunnen wachten, had ie maar niet in de spits moeten vertrekken met zijn hobbybootje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n brugchef staat er niet om auto's over de brug te loodsen, maar om die boten naar de andere kant te krijgen.
Grote tankers e.d. is een ander verhaal idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zal wel maar dan nog zou het in principe niet vreemd zijn om er wat beperkingen op aan te brengen wat betreft niet noodzakelijk vaarverkeer. Dat bijvoorbeeld een binnenvaartschip ten alle tijden doorgelaten moet worden kan ik wel begrijpen verder maar zo'n dagjesvaarder die om welke reden dan ook er niet onder door kan zou best eens een tijd kunnen wachten, had ie maar niet in de spits moeten vertrekken met zijn hobbybootje.
Dat wel, ja. Maar mocht ik daar dan toch al werken dan heeft mijn leven toch nog maar weinig nut.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarmee riskeer je het één en ander.
Denken dat het leven nut moet hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wel, ja. Maar mocht ik daar dan toch al werken dan heeft mijn leven toch nog maar weinig nut.
Nou.. ja voor mijzelf toch wel. Geen zin om een 2e spongeboss te worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Denken dat het leven nut moet hebben.
Verworpen. Tunnels waren er eerder dan bruggen. Dus Groningen is vernieuwend en gaat mee met de tijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Bij ons heb je geen bruggen maar tunnels voor de boten. Beetje ouderwets dat Groningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |