SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
Nee, dat snap ik ook wel snuggere henkie
Maar ik dacht dat je nu wellicht op de pc aan het kutten was ofzo, net als mensen een tijd terug. Met die FIFA world rommelAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fuck noquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Nee, dat snap ik ook wel snuggere henkie
Maar ik dacht dat je nu wellicht op de pc aan het kutten was ofzo, net als mensen een tijd terug. Met die FIFA world rommel![]()
Ping Pong Summer (2014) - IMDb
Net deze gekeken, retro stijltje is wel tof maar verder erg voorspelbaar en niet echt hele interessante verhaallijn![]()
![]()
jij kijkt alleen kutfilms zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fuck no![]()
Ping Pong Summer (2014) - IMDb
Net deze gekeken, retro stijltje is wel tof maar verder erg voorspelbaar en niet echt hele interessante verhaallijn![]()
Als je het zo bekijkt zijn heel veel dingen zonde van je tijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee nooit eigenlijk. mja moet je zelf weten. Een beetje zonde van je tijdEn zo vaak kijk ik geen films trouwens.
![]()
Guardado en Di Maria al transferred:https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daar zijn ze snel bijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:50 schreef Tim86 het volgende:
Guardado en Di Maria al transferred:https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren 3 potjes getest, maar Suarez valt vooralsnog door de mand. RvP daarentegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:52 schreef Kiid het volgende:
Weer een heerlijke werkdag voor de boeg met als toetje IF Jovetic![]()
Ik denk wel dat die heel duur gaat zijn vanavond. Ga hem waarschijnlijk dit weekend pas kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben benieuwd. Misschien wacht ik ook nog wel even met het kopen. Ik had ook TIF Fabregas gekauft voor 1.1 miljoenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ik denk wel dat die heel duur gaat zijn vanavond. Ga hem waarschijnlijk dit weekend pas kopen.![]()
![]()
En is dat wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Misschien wacht ik ook nog wel even met het kopen. Ik had ook TIF Fabregas gekauft voor 1.1 miljoenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pig van je team?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem niet meer verkopen ook denk ik
Of was dat dat team met die rare backs?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar dat team heb ik grote deels al verkocht omdat Jovetic dan er niet in zou kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pig van je team?
Of was dat dat team met die rare backs?![]()
Ik ben blij dat ik hem gewoon kan vervangen voor zijn NIF, geen gepuzzel eromheenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dat team heb ik grote deels al verkocht omdat Jovetic dan er niet in zou kunnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Look who's talking.quote:
Is Hazard in jullie ogen die 500k waard? Misschien wil ik die Willie-Jan dan wel uit mijn team gooien...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee ik heb hem gewoon gekocht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Look who's talking.
Is Hazard in jullie ogen die 500k waard? Misschien wil ik die Willie-Jan dan wel uit mijn team gooien...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee ik heb hem gewoon gekocht.
Ik heb hem bij gebrek aan beter. Ik vind Reus de beste LW waar ik mee gespeeld heb (Geen CR7 gehad)![]()
Jullie hebben niet met Willian of Schurrle gespeeld? En hoe bevalt Hazard?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit
Ik heb hem bij gebrek aan beter. Ik vind Reus de beste LW waar ik mee gespeeld heb (Geen CR7 gehad)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schurrle vond ik de beste maar die staat op RW nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jullie hebben niet met Willian of Schurrle gespeeld?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |