Even kijken. Wat zouden onze leiders zeggen. Ja, ik weet het. We moeten met subsidies stimuleren dat iedereen zijn baard afscheert en dan zijn alle problemen opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er lopen allemaal rare mannen met baarden rond hier in de buurt.
Nee, ik had je nog niet gezien, ik was even douchen en daarna mijn virtuoze instructies doorgegeven aan Liesje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag het net, thanks. Dacht dat je om mij wegging, sloeg de babykamer al aan puin..
Wahtsup, alles reilt en zeilt?
Die is na zijn laatste post in slaap gevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Respect, topickaap van een mod.
Vingerfuifen op Skype, hoorde ik via-via.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom jij nou net bij Choco vandaan Brain?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom jij nou net bij Choco vandaan Brain?
Sorry.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef Gert het volgende:
Bedankt Piet :
Had 'm al klaar staan:
Adembenemende Indrukken Krioelen Evenwijdig
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Choco is helemaal niet zo lief als ze zich voordoet.
Bluf!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef sly-nl het volgende:
Gert, het was fantastisch, wat ik je brom!
Deze nog bijgeweest met ene Coos uit Den Haag die hier ook wel 'ns postte. Goeie klip, kijkuh:
I knew it!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedt
Gewoon in het volgende COS topic donderen, daar is ie ook meer op zijn plaatsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef Gert het volgende:
Bedankt Piet :
Had 'm al klaar staan:
Adembenemende Indrukken Krioelen Evenwijdig
Toe dan maar, Piet_Piraat!quote:
Met je ggddcccc en je overgangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik had je nog niet gezien, ik was even douchen en daarna mijn virtuoze instructies doorgegeven aan Liesje.
Verder gaat het prima, ouwe![]()
En zeg nu even tegen Gert dat je het fantastisch vond en dat het wat jou betreft een 9 was, doe maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |