De waarheid; hullie willen jullie niet erbij hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:38 schreef ikeahotdog het volgende:
nou ik ga dus met een vriendengroep naar een indoor festival in antwerpen.
We gaan gewoon met de groep van vorig jaar en een vriend van me gaat dus ook met zijn vrienden erheen.
hij vroeg dus of we als 2 groepen een groep konden vormen dus ik dacht geen probleem, chille mensen e.d.
Dus ik zeg dat net in de groep van vorig jaar, keuren ze het af
wat moet ik nu tegen die andere groep zeggen?
pls
klacht: vrienden vinden vrienden niet chill
strak plan, maar feestje te vet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef BozeHaas het volgende:
Gewoon niet meegaan en gaan fokken uit protest
tegen die tijd zijn het je vrienden misschien niet eens meer, waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:53 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
dubstep feest in antwerpen in februari
genoeg, want het is gewoon kutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef Moass het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn het je vrienden misschien niet eens meer, waar maak je je druk om?
Was het maar kut, dan had je er terecht energie in kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:55 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
genoeg, want het is gewoon kut
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:56 schreef Moass het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er terecht energie in kunnen stoppen.
Ken je beter thuisblijvenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:53 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
dubstep feest in antwerpen in februari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:42 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
haten op dubstep en drum&bass![]()
mainstreamkutje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |