quote:
Dan is dat het inderdaad. Ik woon in een flatje en we hebben internetaansluiting voor de hele flat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef 2dope het volgende:
Kan iemand zijn op hetzelfde LAN/Wi-Fi netwerk die sharing-bullshit aan heeft staan. Ik vermoed zo dat je huisgenoten hebt die op hetzelfde netwerk zitten.
Het kan zijn dat deze dude allerlei shit heeft open staan, kan je niet op dat driehoekje-dinges klikken om te kijken wat 'ie shared?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
Dan is dat het inderdaad. Ik woon in een flatje en we hebben internetaansluiting voor de hele flat.
Kijk of 'ie een printer heeft en print Mein Kampf uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
Dan is dat het inderdaad. Ik woon in een flatje en we hebben internetaansluiting voor de hele flat.
Ik heb gekeken, maar er staat verder niks bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het kan zijn dat deze dude allerlei shit heeft open staan, kan je niet op dat driehoekje-dinges klikken om te kijken wat 'ie shared?
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk of 'ie een printer heeft en print Mein Kampf uit.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe es dit: Windowstoets+R -> 'cmd' intypen, dan in dosbox 'ping stepanius-pc -4' zonder aanhalingstekens. Dan heb je z'n local IP-adres, daarheen browsen. Misschien shared 'ie pr0n.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar er staat verder niks bij.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe es dit: Windowstoets+R -> 'cmd' intypen, dan in dosbox 'ping stepanius-pc -4' zonder aanhalingstekens. Dan heb je z'n local IP-adres, daarheen browsen. Misschien shared 'ie pr0n.
Z'n naam/PC is ook niet Stephanius, Einsteinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hij staat ook niet meer in die lijst helaas.
Niks, helaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef 2dope het volgende:
Overigens een spatie tussen stepanius-pc en -4
Godverquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder H hè. 'stepanius-pc'quote:
Jawel, echter 'with great power comes great responsibility'quote:
Wat kreeg je? Request timeout?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Stom van me.Zonder H nog steeds niks.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spatie tussen de computernaam en -4 toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zelfde melding als in die print screen.
Dittequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spatie tussen de computernaam en -4 toch?
Ook ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spatie tussen de computernaam en -4 toch?
Screenshot? Want dan zou je een andere melding krijgenquote:
Voilà:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Screenshot? Want dan zou je een andere melding krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |