Neem deze rotzooi mee naar onz.quote:
Dat kan mijn muisknop niet aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem deze rotzooi mee naar onz.
Er zit toch al aids aan je muis dus een beetje kanker kan geen kwaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan mijn muisknop niet aan.
Nooit geen kwaad inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus een beetje kanker kan geen kwaad
Ik heb net al ebola gekregen van het vorige topic, daar kan ik voorlopig even op teren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zit toch al aids aan je muis dus een beetje kanker kan geen kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met aids is kanker juist ontzettend gevaarlijk. Aids zorgt er immers voor dat je immuunsysteem niet meer goed werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit meer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Met aids is kanker juist ontzettend gevaarlijk. Aids zorgt er immers voor dat je immuunsysteem niet meer goed werkt.
Ebola, ebola, malaria en tyfus.. Hamas, hamas lompehork aan het gasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Met aids is kanker juist ontzettend gevaarlijk. Aids zorgt er immers voor dat je immuunsysteem niet meer goed werkt.
De sterfte vind ik zelf nog de meest dodelijke ziekte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ebola, ebola, malaria en tyfus.. Hamas, hamas lompehork aan het gas
De dood bedoel je, natnekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
De sterfte vind ik zelf nog de meest dodelijke ziekte.
Ik hoop dat je je enkel breekt de volgende keer dat je een stoepje af stapt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ebola, ebola, malaria en tyfus.. Hamas, hamas lompehork aan het gas
hahaha.........( sorry , maar moest toch lachen hierom )quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal vast een keer gebeurenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je enkel breekt de volgende keer dat je een stoepje af stapt.
Drink ik nooit, heb ik een keer besteld maar nooit meer, geef mij maar chocomel on the rocks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar aan de melk in plaats van aan het bier.
Nee, ik ben vaak aan het werk man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Drink ik nooit, heb ik een keer besteld maar nooit meer, geef mij maar chocomel on the rocks.
Ook nooit van gehoord zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |