HIj raakte van slag omdat Ferry niet de afgesproken pasjes deedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:04 schreef nickhguitar het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom die Griek net zo boos was? Had even 2 minuten gemist, watskeburt?
Ik voel met je mee (Eva)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
Neeeee Roooooos. Waarom moest zij nou net tegen twee anderen?
En dan gaat die Meghan door. Met Eva had ik nog wel kunnen leven (die had ik stiekem ook nog wel willen adopteren).quote:
Ja, volgens mij heb je 3 uit 3. Goed bezig Roos!quote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef roos85 het volgende:
Klopt het dat mijn drie kindjes door zijn naar de liveshows? Aantal afleveringen gemist ivm vakantie, zou iemand mij willen updaten?
Ik weet het zo niet, maar de battles zijn nog niet afgelopen, hè.quote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef roos85 het volgende:
Klopt het dat mijn drie kindjes door zijn naar de liveshows? Aantal afleveringen gemist ivm vakantie, zou iemand mij willen updaten?
Klopt en met mazzel want Frank en Pim moesten tegen elkaar, maar de verliezer werd gestolen. En ook Kelly verloor haar battle maar werd gestolenquote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef roos85 het volgende:
Top! Bedankt voor de update.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:57 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het lijsje van joooo-pi even geupdate![]()
Stand na de eerste liveshow
Roos85
• Pim Kouwenhoven
• Frank van Oudhuizen
• Kelly Cossee
Joooo-pi
• Melanie Jonk
• Danique van der Vlugt (battles)
• Robin Kappetein (battles)
Stickertje
• Megan Brands
• Sherefa Yorks
• Erik Lindeman (battles)
DroogDok
• Dr Rum (April krijg je er gratis bij)
Woelli
• Renee de Ruijter
• Dennis Kroon
• Yorlenie (battles)
Welldressed
• Mell
Cee
• David Dam
• Guus Mulder
• O'G3NE
PinkLow
• Sjors van der Panne
• Romy Monteiro
• Pip Alblas (clashes)
iBenny
• Eva Treurniet (battles)
• Martha Hertogs (clashes)
• Angela Vergouwen
TheVulture
[*]iemand (blind auditions)
PatriQue
• Sabine Uitslag (battles)
Cyan9
• Mirjam van der Loo (battles)
• Roos van der Hoeven (battles)
• Lewi-Sara Siahaya (battles)
ranja
• Sietske Oosterhuis
• Anne Postma (battles)
• Whitney Eblé (battles)
Max23
• Ferry de Ruiter
• Duncan de Moor
• Emmaly Brown
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joooo-pi
• Melanie Jonk
Welldressed
• Mell
Wisten jullie dat Melanie en Mell dezelfde persoon is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |