4% kip, 4% wild, dat staat ook op zo een beetje alle kattenvoer dus zie niet waarom hij het niet zou eten.quote:
katten zijn selectief als de tering man, en blijkbaar zo selectief dat ze liever die augurk eten dan wat je ze geeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef LittleLady het volgende:
Maakt niets uit, hier kluiven de katten ook wel aan de kauwstaafjes van de hond, vreten soms wat cavom en gooi soms zo'n strip naar ze toe, katten zijn soms net vuilnisbakken en ze zitten ook in vuilnisbakken, laatst kwam die van mij thuis en stonk helemaal naar de augurken.
Ze vreten alles, gooi ik een stronkje broccoli beginnen ze daar ook aan te vreten, gooi ik stukje kip vreten ze het ook, daarbij geef ik hoofdzakelijk kvv, brokjes zijn hier bijzaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
katten zijn selectief als de tering man, en blijkbaar zo selectief dat ze liever die augurk eten dan wat je ze geeft
drang naar groenten is niet echt natuurlijk, gras eten ze ook niet omdat het zo lekker voedzaam isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ze vreten alles, gooi ik een stronkje broccoli beginnen ze daar ook aan te vreten, gooi ik stukje kip vreten ze het ook, daarbij geef ik hoofdzakelijk kvv, brokjes zijn hier bijzaak
Heb altijd katten gehad die van alles vraten, alles wat van het aanrecht komt is goed, had een kat aan de poezenpil en als ik die voor het aanrecht op de grond liet vallen, vrat ze het zo op, kwam ik ermee naar haar toe dan rende ze weg want dan wou ze hem nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
drang naar groenten is niet echt natuurlijk, gras eten ze ook niet omdat het zo lekker voedzaam is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb altijd katten gehad die van alles vraten, alles wat van het aanrecht komt is goed, had een kat aan de poezenpil en als ik die voor het aanrecht op de grond liet vallen, vrat ze het zo op, kwam ik ermee naar haar toe dan rende ze weg want dan wou ze hem niet
Nee liever zo, dan al dat gezeik wat ik in de dierenwinkel kreeg te horen, hij wil niet eten, nee dat lust hij niet, ooohh hij is zo moeilijk!quote:
twijfel je of je vlees nog goed is, even voor de kat zn neus houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef Socios het volgende:
Als de kad het lust, is het goed.
Kadden zijn, in tegen stelling tot honten die alles vreten, heel kieskeurige dieren.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
twijfel je of je vlees nog goed is, even voor de kat zn neus houden
Dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
twijfel je of je vlees nog goed is, even voor de kat zn neus houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |