Dit is geen rip van voice hoor?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
Hahahaha wat is dit? Ik kijk nooit de Voice maar dit is een regelrechte rip off. Maar ja SBS
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablablaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou ja hoe noem je dat: gejat concept
En die van de soundmixshow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablabla
nee daar zie ik nog wel verschil in.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablabla
tussen the voice en beat it zit een groot verschilquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee daar zie ik nog wel verschil in.
je hoeft het niet te verdedigen, het is tenenkrommend en verre van origineel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
tussen the voice en beat it zit een groot verschil
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.quote:
sommige meids zien er wel leuk uitquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.
toch denk ik dat ze wel van Jetje geeftquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.
Minder dan vorige week.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers morgen denken jullie?
Gelukkig maar. Was baggerslecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef StephanL het volgende:
Dat liedje Walks like Rihanna, heb ik compleet gemist volgens mij.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Tallie1982 het volgende:
De meeste dingen zijn toch nep?Zoals met die klokken?
Moest wel effe goed kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Tallie1982 het volgende:
De meeste dingen zijn toch nep?Zoals met die klokken?
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef StephanL het volgende:
Jan Smit moet ook niet mee doen aan een talentenjacht.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef StephanL het volgende:
Ben benieuwd wie er gewonnen heeft, Denk Jan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |