abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144197723
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe hypocriet. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken verwachten ze dat je geen 9-5 instelling hebt, en je werkt tot de klus geklaard is.

Wanneer je een bedrijf nodig hebt en de klantenservice moet bellen sluiten ze om 5 uur :')
Dat is omdat tot nu toe al hun medewerkers een 9 tot 5 instelling hebben.
Daarom zijn ze nu op zoek naar iemand met geen 9 tot 5 instelling en als ze die gevonden hebben dan zijn ze buiten kantooruren wel bereikbaar.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_144198533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:51 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Ja, flexibel zijn slaat op het feit dat jij op de meest gekke uren kan komen op draven,

en niet dat jij soms eerder weg kan voor een ziek kind of wat anders..

Verder geen probleem mee om gewoon mijn best te doen op mijn werk. Privé en op school heb ik altijd de mentaliteit 'doe iets goed of doe het niet', zie niet in waarom het op het werk anders zou zijn.

Ambtenaren die om half 5 al weg gaan heb ik dan ook niks mee. Ga dan niet werken (of ga iets anders doen in ieder geval), als je je baan niet leuk vind en het liefst zo weinig mogelijk doet. :{w
Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:29:18 #78
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_144198586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?
Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagen :Y
Het gaat meer om de houding: als ik voor 8 uur word betaald doe ik ook acht uur werk en niks meer.
pi_144198757
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagen :Y
Het gaat meer om de houding: als ik voor 8 uur word betaald doe ik ook acht uur werk en niks meer.
Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_144198809
Als er geen taken meer zijn ga ik gewoon weg hoor. Ben toch aangenomen die taken kwalitatief te volbrengen.

Mensjes die de werkgever's kont likken :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:38:25 #81
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_144198910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?
Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.
pi_144198956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.
Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.
pi_144198994
In mijn eerste jaren heb ik veelal van 9 tot 6 gewerkt, om vervolgens elke avond thuis tot 11 uur te werken. In het begin veel waardering maar 0 geld; het zou bij mijn functie horen (service medewerker). Op een gegeven mee gestopt. Voor wat hoort wat. Eigenlijk nooit financieel gecompenseerd of iets gekregen. Dan krijgen ze het maar lekker.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:46:05 #84
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_144199140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.
Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..
  FOK!fotograaf vrijdag 5 september 2014 @ 14:15:05 #85
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144202216
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..
Alsof ook maar iemand daar naar kijkt. :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:26:27 #86
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_144202531
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Alsof ook maar iemand daar naar kijkt. :')
Ik merk het zelf wel hoor, het verschil tussen een 9 mentaliteit en een 6 mentaliteit.

Het is het verschil tussen een ambtenaar die zegt 'eigenlijk moet u niet bij mij zijn, maar ik zal mijn collega eens bellen om te zien wat we kunnen regelen' en een ambtenaar die zegt 'u moet daarvoor bij een ander loket zijn, maak maar een nieuwe afspraak, dahag volgende'.

Tussen een restaurant dat echt lekkere gebakken aardappeltjes serveert en een restaurant dat paprika poeder over de aardappels doet zodat ze meer 'gebakken' lijken. Tussen trage software vol fouten en software die echt lekker loopt. enzovoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')