Dat is omdat tot nu toe al hun medewerkers een 9 tot 5 instelling hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe hypocriet. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken verwachten ze dat je geen 9-5 instelling hebt, en je werkt tot de klus geklaard is.
Wanneer je een bedrijf nodig hebt en de klantenservice moet bellen sluiten ze om 5 uur
Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:51 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, flexibel zijn slaat op het feit dat jij op de meest gekke uren kan komen op draven,
en niet dat jij soms eerder weg kan voor een ziek kind of wat anders..
Verder geen probleem mee om gewoon mijn best te doen op mijn werk. Privé en op school heb ik altijd de mentaliteit 'doe iets goed of doe het niet', zie niet in waarom het op het werk anders zou zijn.
Ambtenaren die om half 5 al weg gaan heb ik dan ook niks mee. Ga dan niet werken (of ga iets anders doen in ieder geval), als je je baan niet leuk vind en het liefst zo weinig mogelijk doet.![]()
Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Wat als die ambtenaren gewoon op tijd zijn begonnen?
Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Als ze om 7 uur al zijn begonnen heb ik niks te klagen![]()
Het gaat meer om de houding: als ik voor 8 uur word betaald doe ik ook acht uur werk en niks meer.
Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als je overuren kan schrijven of een klus kan echt niet tot morgen wachten geen probleem, maar waarom zou je voor niks gaan werken?
Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik hou er niet zoveel van om alles op een goudschaaltje te wegen bang om teveel te doen. Op school stak ik vaak ook meer tijd in de projecten dan ervoor stond.. dus zo kijk ik ook tegen werk aan.
Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als je structureel meer tijd hebt voor projecten dan er voor staat doe je iets verkeerd lijkt me.
Alsof ook maar iemand daar naar kijkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik vind een 6je niet genoeg, that's all..
Ik merk het zelf wel hoor, het verschil tussen een 9 mentaliteit en een 6 mentaliteit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand daar naar kijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |