Ze zeggen dat ieder zijn geluk maakt, misschien heb ik wel geen geluk verdient.
Altijd ben ik al een jonge zonder perspectief geweest, ik liep door de straten er was geen geld voor de fitness ik heb met zelf gesmeden gewichten getraind. Gemaakt door een oom die oud ijzer ophaalt op een dinsdagmiddag. Misschien was het teveel gevraagd voor een jongen als mij om een leuke vriendin te krijgen. Want ik ben een arme sloeber ik heb niets, een uitkering en werk in de plantsoendienst. Ik heb niets en ik wil eerlijk zijn met je, maar niemand zal ons accepteren.
Rijk ben ik niet, maar ik heb mijn hart en mijn eerlijkheid en dat is alles. Helaas er zit er niet meer in, maar wij twee zouden de beste zijn. Mijn vrienden vinden ons een droompaar, we hoeven niet naar de disco daar hebben we niets verloren en ik durf toch niet, de entree kan ik ook niet bepalen. Je vriendinnen hebben je uitgelachen maar het maakte jou niet uit ook al maakte ze je belachelijk dat jij een slimme meid samen was met een plantsoendienst man.
En ik schaam me als ik sta te schoffelen dat zie je niet, vertrouw mij echter ik zal hard werken. Ook al schaam ik me, ik ben niet rijk of sterk, onzeker en slap. Maar ik ben eerlijk en heb mijn hart. Maar toen op een dag zag ik je in de stad met een ander, terwijl ik de heg aan het knippen was, mijn hart was gebroken. Misschien had je eindelijk naar je vader geluisterd? Ben je gegaan voor een kerel met een Benz en een groot huis? Je familie en vrienden maken grappen over mij de arme jongen van de straat, en jij hebt meegelachen over de jongen die rotondes opknapt en savonds voor je raam staat. Jouw liefde was een grote grap....
Klacht: rijk vs arm.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.