Verkapte manier om telefoonnummers te scorenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Susteren het volgende:
Bottomline: help de ziekte te bestrijden en sms “ALS” naar 4333.
neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Susteren het volgende:.
bestaat er ook zo'n graph voor Nederland?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef Bananapeel het volgende:
Irritante hype, vooral omdat het aantal doden door de griep nog hoger is.
[ afbeelding ]
De US jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef Bananapeel het volgende:
Irritante hype, vooral omdat het aantal doden door de griep nog hoger is.
[ afbeelding ]
nicequote:
Wat wil je daar mee zeggen? Denk dat het percentage doden in NL niet veel hoger zal zijn.quote:
Daar moet je echt je best voor doen. En dan bedoel ik:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ken dit hele fenomeen niet.
Hetzalallemaalweljonge..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:00 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Daar moet je echt je best voor doen. En dan bedoel ik:
* Geen contact met andere mensen
* Geen TV/Radio
* Geen internet (hoe kom jij op Fok!?)
EDIT: O sorry vergeten, het is natuurlijk hip om het "niet te kennen". My bad!
mac millerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Zolder het volgende:
Ik heb er echt een schijthekel aan, ALS kan me niks schelen, die filmpjes kunnen me niks schelen en de aandachtstrekkerij slaat nergens op. Dat het maar snel over waait.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Zolder het volgende:
Ik heb er echt een schijthekel aan, ALS kan me niks schelen, die filmpjes kunnen me niks schelen en de aandachtstrekkerij slaat nergens op. Dat het maar snel over waait.
Same here. En vrienden die ik gesproken heb, heb ik al vermeld dat ik ze er af pleur als ze het proberen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:32 schreef Basxt het volgende:
De eerst volgende die mij tagged of nomineerd wordt gewoon als vriend verwijderd. opbokken met die handel.
Ik nomineer SHE aka die smerige Roemeense gyppo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Susteren het volgende:
Don't get me wrong, ik vind het werkelijk een fantastisch project. Iedereen weet inmiddels wat ALS is, en de stichting heeft er een hoop geld mee kunnen ophalen wat alleen maar goed is natuurlijk.
Dat mijn hele timeline vol staat met de filmpjes neem ik ook voor lief, ik vind het genezen van zo'n ziekte belangrijker dan een schone FB timeline.
Waar ik me echter enorm aan erger zijn de mensen die uit egoïsme die filmpjes plaatsen, de mensen die het doel niet snappen en het als een of ander spelletje zien.
Je hebt mensen die:
- hun spieren gewoon willen showen, zowat flexend die emmer over zichzelf heen gooien
- met de borsten zowat bloot aandacht willen trekken.
- het wel even "anders" willen doen, door andere dingen over zichzelf heen te gooien
- helemaal niet meedoen, maar dan wel een filmpje plaatsen waarin ze zich asociaal uiten en de mensen belachelijk maken die het wel doen
En zo zijn er nog talloze manieren waarop ze zichzelf willen profileren.
Dan gooien die toch zonder nominatie een emmer water leeg boven hun hoofd...?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:36 schreef danos het volgende:
Er zijn ook mensen die al weken klaarstaan om aan deze popugeilerij mee te mogen doen, maar die maar geen nominatie krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |