watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister nog nadat je dat meisje zonder benen zag
rot op hier mogen alleen coole users postenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Met je telefoon communiceer je met anderen. Hoe kan een boek dan gezelliger zijn
In SC. Ik oordeel niet erover hoor. Wel eens een meisje zonder benen gedaan. dWc schreef er nog een topic overquote:
Oh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In SC. Ik oordeel niet erover hoor. Wel eens een meisje zonder benen gedaan. dWc schreef er nog een topic over
heb besteldquote:
Maar dan komt een werkelijk intelligent persoon op haar af en vraagt iets slims, hoe gaat Aberella zich hier uit redden de grotevraag op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef Aberella het volgende:
Ik las vanmiddag nog een engelse novel in de metro omdat dat er zo lekker intelligent uit ziet.
Betamannetje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga even mijn kamer stofzuigen want chickie komt zo xx
Etensresten en nagels op je vloerkleed laten liggen als er een vrouw komt.quote:
1984quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet Lord of the Rings lezen en daarna stoppen met lezen omdat er toch niks beters bestaat
Zijn die boeken echt de moeite waard om te lezen als je de films al hebt gezien? Heb eigenlijk het idee dat Tolkiens boeken wat overschat worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet Lord of the Rings lezen en daarna stoppen met lezen omdat er toch niks beters bestaat
Ja er worden honderdduizend dingen in het boek verteld wat ze niet in de film laten zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zijn die boeken echt de moeite waard om te lezen als je de films al hebt gezien? Heb eigenlijk het idee dat Tolkiens boeken wat overschat worden.
Jij ziet Soldaat van Oranje zeker ook als het summum van theatercultuur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Nog nooit naar een musical geweest. En hoe durf je dit te vergelijken met LOTR..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij ziet Soldaat van Oranje zeker ook als het summum van theatercultuur?
Ik leef voor de rush.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En hoe durf je dit te vergelijken met LOTR..
En tegelijkertijd FOK!en..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef Aberella het volgende:
Ik lees nu Dante's kleine komedie in de bus.
Vraag een auto aan pappa voor je sweet 30quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef Aberella het volgende:
Ik lees nu Dante's kleine komedie in de bus.
Ik heb al een auto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vraag een auto aan pappa voor je sweet 30
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik dan toch met het OV moet neem ik graag een boek mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |