Veel vrienden heb ik niet maar goed dat doet er nu niet toe.
Soms kom ik wel eens samen bij een winkel waar ze magic kaarten en stripboeken verkopen. Soms zijn er ook toernooien, afijn ik had hier wel een vriendengroepje en toen ik wat kaarten ging kopen sprak ik iemand waar ik vaker mee heb gespeeld. Die vroeg me naar mijn vriendengroep waarop ik zei dat ik ze toch al tijd niet meer gezien heb, omdat ze vast druk waren.
Begon hij me te vertellen dat ze 2 weken geleden nog een barbecue hebben georganiseerd via facebook. Dus ik mijn makker ermee confronteren zegt hij dat ze me helemaal vergeten waren etc, dus ik vragen wanneer we nog eens afspreken en wat gaan gamen. Zegt hij dat het te druk gaat worden met mij erbij, vraag ik hoezo dan?
Zegt hij me dat een vriend in het groepje een nieuwe vriend had gemaakt op school en dat die ook 2 playstation 4 controllers had, toen ik dan vroeg of ze alleen met me omgingen dat ze wisten dat ik een ps4 met spelletjes had en 2 controllers bleef het antwoord stil.
Klacht ik voel me gebruikt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.