quote:The BlackBerry Passport is set to be fully unveiled in September, 2014 at a launch event to be held in London. The device will feature a physical keyboard, a 4.5" 1440x1440 LCD display and a 3450mAh battery. The rumored capacitive touch keyboard will allow users to perform gestures on the actual keys — for deleting words, predictive text or scrolling the browser, for example. Inside the Passport is 3GB RAM with Adreno 330 OpenGL and quad-core Snapdragon MSM8974 processor.
Video onderaan de OP bekeken? Toetsenbord is aanraakgevoelig, je kunt er o.a. mee scrollen. Formaat is inderdaad onhandig voor een aantal zaken, met één hand het toestel gebruiken zal wel moeilijk gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:10 schreef BigSmurf het volgende:
Het formaat lijkt me flink onhandig voor bijvoorbeeld je broekzak of met vasthouden aan je oor (bij kleine handen), maar dat scherm i.c.m. toetsenbord is wel echt héél nice.
- Je kunt Android-apps installeren zonder Play Store, met de app 'Snap'. http://crackberry.com/how(...)ll-android-apk-files.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Draait dat ding ook alle Android apps? Via de Google playstore? Want zo ja is dit toch wel een flinke kans hebben als volgende telefoon!
Ben helemaal weg van het fysieke toetsenbord!
De Z10 was gewoon veel te duur bij z'n introductie. Kwam later wel een 64 GB micro SD kaart bij via een actie. Later heb je ook nog de 100 euro cashback actie gehad, anderhalve week nadat ik m'n 2e kocht. Brief gestuurd, mail verstuurd maar 0 op het rekest helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:47 schreef zarGon het volgende:
Het zou prachtig zijn als BB de prijzen 'agressief' prijst, zodat het meer klanten trekt en dus meer telefoons verkoopt. Keerzijde is dat de winst per toestel omlaag gaat, maar je moet wat opofferen om wat meer marktaandeel te krijgen.
Chen richt zich vooral op de zakelijke/enterprise markt, waar een iets hogere prijs niet zo raar is. Vraag me dus af wat de strategie zal worden... Mocht het toestel 700 euro kosten, schat ik de kansen laag in. Ik ga dan niet eens riskeren om er een te kopen, zul je net zien dat de prijzen halveren na een half jaar (zoals bij de Z10/Z30). Rond de 500 euro zou heel mooi zijn, maar dat zie ik niet zo gebeuren.
Wel jammer dat BlackBerry qua marketing niets voorstelt. We weten alleen dat-ie in september getoond zal worden, maar wanneer en (nog belangrijker) waar het verkocht zal worden weten we niet. Hngg.
Ik heb de Z10 gehaald tijdens die cashback-actie. 250 euro (losse toestelprijs) - 100 euro (cashback) - 70 euro (Bol.com-bonnen) = Z10 voor 80 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
De Z10 was gewoon veel te duur bij z'n introductie. Kwam later wel een 64 GB micro SD kaart bij via een actie. Later heb je ook nog de 100 euro cashback actie gehad, anderhalve week nadat ik m'n 2e kocht. Brief gestuurd, mail verstuurd maar 0 op het rekest helaas.
- Browser is nog te basic en functies zitten weggestopt in menu's. Zo moet je echt een aantal keer klikken voordat je kunt switchen van desktop-weergave naar mobiele weergave.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:04 schreef fathank het volgende:
Waarin schiet te kort jou inziens? Enige minpunt die ik me zo kan bedenken is dat m'n speaker gaar is, maar dat is mn eigen schuld.
Ja dat switchen zit idd weggestopt, maar dat was ook op Android de laatste keer dat ik keekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Browser is nog te basic en functies zitten weggestopt in menu's. Zo moet je echt een aantal keer klikken voordat je kunt switchen van desktop-weergave naar mobiele weergave.
- App aanbod (ook Nederlandse) is niet al te best, maar dat spreekt inmiddels voor zich. Er mist bijvoorbeeld een native YouTube-app.
- Alhoewel Android-apps geïnstalleerd kunnen worden, merk je dat het niet native is. Voorbeeldje: Instragram heeft nog geen officiële BB-app, en alhoewel de Android-app meestal goed werkt merk je soms toch wel dat het hapert. Beetje traagjes soms.
- Batterijduur mocht wel wat beter.
- Opstarten duurt soms wel lang.
(- BlackBerry World is een rotzooi.)
En de speaker van de Z30 kan harder, klopt dat?
Android heeft verschillende browsers. In Chrome staat-ie onder het menu-knopje (effectief tweemaal klikken).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat switchen zit idd weggestopt, maar dat was ook op Android de laatste keer dat ik keek. Geen idee hoe dat tegenwoordig zit.
Nooit last gehad van lag? Gaat meestal goed hoor, en ben al blij dat het op zo'n manier Android-apps kan draaien, erbij. Petje af.quote:Apps gebruik ik amper dus daar kan ik niet over meepraten. Soundcloud, ING, whatsapp, NOS Teletekst, NOS, Dumpert, Flitsmeister, Buienradar, NU. Zijn de apps die ik gebruik, geen idee meer welke native zijn en welke niet maar ze werken prima.
Welke Android heb jij gehad dan?quote:Youtube opent ie de mobiele layout, dat deed mn vorige android ook. En die werkt pima imho. Batterijduur is beetje afhankelijk van de softwareversie, zit nogal wat verschil in tussen versies.
Hmhmm.quote:Geen idee of de speaker van de Z30 harder kan, die heb ik nog niet in m'n handen gehad. De Q5 wel, dat toetsenbord werkt toch ook wel lekker.
Enige keren wanneer ik last heb van lag is als ik op dm.fok.nl probeer te typen, dat is echt niet te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Android heeft verschillende browsers. In Chrome staat-ie onder het menu-knopje (effectief tweemaal klikken).
[..]
Nooit last gehad van lag? Gaat meestal goed hoor, en ben al blij dat het op zo'n manier Android-apps kan draaien, erbij. Petje af.
[..]
Welke Android heb jij gehad dan?. Er is al eeuwen een YouTube-app.
[..]
Hmhmm.
Supertube is er toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
- App aanbod (ook Nederlandse) is niet al te best, maar dat spreekt inmiddels voor zich. Er mist bijvoorbeeld een native YouTube-app.
Een reactie onder het bovenstaand bericht... Hm.quote:This is correct in respect to the information I have. N4BB also reported this and I confirmed it locally with a Wireless Wave rep. Of course, it is all still speculation at this point but so far my estimates and the information I gathered have been more or less spot-on.
Europe and Asia gets it first, late October, then availability expands to North America, mid to late November.
O, dacht dat die native was. Ik heb hem zelf nooit geprobeerd en dus niet gelet op het 'built for BlackBerry'-labeltje Maar dat is dus een Android-port?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoelde native van RIM/BlackBerry zelf..
$800...quote:BlackBerry Passport to be Released on 1 October
BlackBerry's upcoming premium smartphone known as BlackBerry Passport will see a market roll-out as early as next month.
Last week, the Canadian mobile manufacturer has sent out invite for an event that is scheduled to be held on 24 September in three different locations such as Toronto, London and Dubai.
The invite does not reveal the details of the product expected at the event but the headline of the invite, which reads, "See The Bigger Picture" hints the launch of BlackBerry Passport.
BlackBerry OS now claims to have received information about the release of the Passport, which will be available on 1 October to stores in Canada, Europe and the UAE. This will be followed by the US release, which will be delayed for a week to two weeks. Besides, Vodafone Germany is also expected to stock the Passport, sometime around the first week of October.
In terms of pricing, the handset will reportedly carry a suggested retail price of $800 (approximately £497).
As for the specifications, the Passport has been recently rumoured to support 4K video recording capability along with BlackBerry OS 1.0.3.1.
Among other rumoured features are the 4.5in screen with resolution at 1440 x 1440 pixels, 3450mAh battery, 2.2GHz Snapdragon 800 quad-core processor, 3GB RAM and 13 megapixel rear camera with five optical elements, maximum aperature of f/20 and recording capability of 60fps full HD video.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |