abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143846042
Ik zit voor het eerst op enkele facebook pagina's van ex-bewoners te kijken en ik zie alleen maar vrolijke blije gezichten en veel leuek uitstapjes met elkaar. Volgens mij hebben veel huidige bewoners niet in de gaten hoe lekker het leven buiten is, ook al wordt je eruit gekickt door de groep. En hun maar praten over dat ze spijt zullen krijgen als ze eruit zouden stappen. Hahahaha, ze moesten eens weten.

uitzondering op de regel lijkt Jimmy, die nu lekker op een tropisch eiland vakantie aan het vieren is en goed bevriend is geworden met boer John.

Dus mijn tip aan de utopianen, fuck die loods en ga weer genieten van het leven xD
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:09:26 #2
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_143858085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:03 schreef Odaiba het volgende:
Ik zit voor het eerst op enkele facebook pagina's van ex-bewoners te kijken en ik zie alleen maar vrolijke blije gezichten en veel leuek uitstapjes met elkaar. Volgens mij hebben veel huidige bewoners niet in de gaten hoe lekker het leven buiten is, ook al wordt je eruit gekickt door de groep. En hun maar praten over dat ze spijt zullen krijgen als ze eruit zouden stappen. Hahahaha, ze moesten eens weten.

uitzondering op de regel lijkt Jimmy, die nu lekker op een tropisch eiland vakantie aan het vieren is en goed bevriend is geworden met boer John.

Dus mijn tip aan de utopianen, fuck die loods en ga weer genieten van het leven xD
Volgens mij zag ik recent een foto van Aike & Jimmy op een festival dus zelfs Jim is er bij! Uitzondering op de regel lijkt Hakim :)
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:52:45 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_143862920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:09 schreef UtopiaFreak het volgende:

Uitzondering op de regel lijkt Hakim :)
Paul en Hakim

Hakim woont op het griekse eiland Kreta.

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:27:21 #4
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_143864867
Ja dus hij trekt niet meer op met de utopiaantjes misschien Paul maar ik twijfel
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
pi_143908498
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:03 schreef Odaiba het volgende:

Facebook vind ik nu niet bepaald een bron, zeker niet gemeten aan geluk. De meeste mensen doen alsof hun leven perfect is op facebook ook al is dit verre van.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')