SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Zijn klachten niet altijd kut?quote:
Fixed.quote:
woowww jij gaat al mijn topics afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn de rubbers van je vriezert nog wel goed?
4 dagen geleden. piep is al lang weg jong teringkut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
heb iemand in gehuurd om van je af te komen.
over 1 minuut ben je heir nooiit meer
rip kut-TS
ik heb het vage idee dat ik je ergens van ken ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
woowww jij gaat al mijn topics af
![]()
![]()
kicken die hap
Heb ik al voor je gedaan. Hij leeft nu zelf niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
4 dagen geleden. piep is al lang weg jong teringkut.
Ik ram die huurling zen kop van dek ut
Waarvan dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb het vage idee dat ik je ergens van ken ...
een kloon, maar bij nader inzien post je wel erg veel om ook nog andere accounts te hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarvan dan?
Ik heb dat idee namelijk niet van jou.
Uit mijn topics kan je een heleboel concluderen, maar dan nog ben je er lang niet!
Ohhh dus ik stam af van een kloon?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een kloon, maar bij nader inzien post je wel erg veel om ook nog andere accounts te hebben
daar ga ik over nadenken, ik dm het wel als ik eruit benquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ohhh dus ik stam af van een kloon?
Welke kloon>?
Je weet het toch al?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar ga ik over nadenken, ik dm het wel als ik eruit ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |