Als dat het doel is, kan dat veel simpeler: verbied sigaretten gewoon totaal!quote:Ook zegt de WHO dat er geen wetenschappelijk bewijs is dat de e-sigaret mensen van de gewone sigaret afhelpt
Say what? Kijk je nooit naar het nieuws ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als dat het doel is, kan dat veel simpeler: verbied sigaretten gewoon totaal!
't Is zo simpel, klein beetje out-of-the-box denken!
Nou heb ik eveneens geen hoge pet op van deze organisatie maar heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:23 schreef Tootsy het volgende:
Ze hebben een paar jaar geleden al gewaarschuwd dat er geen filter zit op een e-sigaret!
En dat er een rood lampje op die sigaret gaat branden, dus dat betekent gevaar!
Ik word er allemaal zo moe van, de FDA is hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:23 schreef Tootsy het volgende:
Mensen, weten jullie niet hoeveel verstand van zaken de WHO heeft?
Ze hebben een paar jaar geleden al gewaarschuwd dat er geen filter zit op een e-sigaret!
En dat er een rood lampje op die sigaret gaat branden, dus dat betekent gevaar!
Zij weten wat goed voor ons is, want er zit een esculaap in het logo van de WHO, en een
esculaap mag alleen gebruikt worden door artsen.
Zij verdedigen de nicotinepleisters, inhalers, kauwgom en tabletten van de farmaceutische industrie,
want als de e-sigaret nog populairder wordt, kost dat hun sponsors heel veel geld.
Onder voorbehoud dat zij hier iets dieper op ingaat maar vooralsnog een onzinverhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik word er allemaal zo moe van, de FDA is hetzelfde verhaal.
Tootsy was sarcastischquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou heb ik eveneens geen hoge pet op van deze organisatie maar heb je daar een bron van?
Lijkt me wel heel simplistisch.
Dit is ook precies waar het om draaitquote:Op donderdag 4 september 2014 01:23 schreef Tootsy het volgende:
Zij verdedigen de nicotinepleisters, inhalers, kauwgom en tabletten van de farmaceutische industrie,
want als de e-sigaret nog populairder wordt, kost dat hun sponsors heel veel geld.
Mijn post was meer in algemeenheid geboeld, het is vaker het geval dat winstbejag voorrang heeft, of dat het geval is met de e-sigaret blijft natuurlijk een punt van discussie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat zij hier iets dieper op ingaat maar vooralsnog een onzinverhaal.
We wachten het even af.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als dat het doel is, kan dat veel simpeler: verbied sigaretten gewoon totaal!
Of vervang de maximumconcentraties giftige stoffen door minimumconcentraties, en verhoog die maandelijks dusdanig dat er over 5 jaar geen roker meer over is.
't Is zo simpel, klein beetje out-of-the-box denken!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef Zolder het volgende:
De Wereldgezondheidsorganisatie WHO wil strengere regels voor de elektronische sigaret. Dat staat in een vandaag verschenen rapport van de WHO.
Dacht dat we een vrij land waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |