Ik zie wel wat er in de winkel ligt. Voor ik die dingen nodig heb ga ik sowieso nog naar AH dus het komt vast wel goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja das raar. Heb laatst wel die jalapenos gezien.
Klotespinazie was gewoon op gisterquote:Op donderdag 4 september 2014 08:15 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn huisgenoot was gisteren boodschappen doen en die vertelde dat echt alles leeg was.
En zo houden ze hun prijzen hoog.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
Die reclames van de Lidl worden ook steeds 'luxer' qua stijl. Ze doen het zo overdreven dat het weer grappig wordt
Ze zijn wel chic tegenwoordig, kan je merken aan (sommig) personeel ook trouwens, doe ff normaal aub, en schiet eens op aan de kassa.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En zo houden ze hun prijzen hoog.
De laatste paar keer dat ik er was waren er maar 2 kassa's open en stond de rij tot halverwege de zaakquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:19 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ze zijn wel chic tegenwoordig, kan je merken aan (sommig) personeel ook trouwens, doe ff normaal aub, en schiet eens op aan de kassa.ALDI ftw...
Dat zou je nog verbazen. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er inderdaad een paar keer gezegd werd 'alleen pinnen bij deze kassa' en dat er nog mensen zijn die alles weer van de band kunnen halenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef Skillstorm het volgende:
Zat net in de Lidl:
Beste klant, kassa 5 gaat voor u open. 'Oke' denk ik dan
Dit is een pinkassa. 'Oke' denk ik dan
Hier kunt u alleen pinnen.
Ik weet dat mensen die alleen maar naar de Lidl komen over het algemeen niet zo heel intelligent zijn maar ik denk dat ze wel weten wat een pinkassa betekent.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zou je nog verbazen. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er inderdaad een paar keer gezegd werd 'alleen pinnen bij deze kassa' en dat er nog mensen zijn die alles weer van de band kunnen halen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef CrashO het volgende:
Ook vaak genoeg gehad. Hier is die pinkassa-rolband zelfs volledig blauw en vol met PIN logo's, ook de plankjes vol logo's van cash met een kruis erdoor en een lading borden met pijlen erboven. En nog steeds zie ik het fout gaan
Het is ook een kwestie van gewenning. En de uitvoering ligt niet aan de winkel, maar aan de klant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat de lidl het nog volhoud.
De AH en Deka hier heeft alle pinkassa's inmiddels alweer opgedoekt.
Het idee is leuk, de uitvoering werkt gewoon niet.
Datte.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van gewenning. En de uitvoering ligt niet aan de winkel, maar aan de klant.
Zoals welke dingen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Damn... voor het eerst sinds lange tijd weer bij de lidl geweest. . Wat zijn veel producten duurder gewordenveel dingen die ik zag zijn zelfs bij de appie goedkoper.
"luxe" afbakbroodjes, toetjes, brood, gesneden kaasquote:
Verse appelsap 1L voor 0.99 gemaakt met de appels van de Aldi.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Peren/appelsap is ook duurder geworden.
Voorheen was het 20ct goedkoper.quote:Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Verse appelsap 1L voor 0.99 gemaakt met de appels van de Aldi.
Maar niet puur natuur?quote:Op zondag 7 september 2014 22:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voorheen was het 20ct goedkoper.
Hier ligt het nog in de winkel. Plus een flink extra assortiment aan twee-sterrenvlees.quote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef secondant het volgende:
Heeft lidl de bio saucijsjes en hamburgers er weer uitgedaan
Op maandag 8 september 2014 07:24 schreef Hooiopdevork het volgende:
Als je de aardappels te lang laat liggen wel, ja. Dan lopen ze zo de deur uit.quote:Op maandag 8 september 2014 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Moet je wel vroeg zijn gok ik, zal wel hardlopen...
quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef soapie het volgende:
Zitten ook wel heldere lichtjes achter de kassa ook hoor....
Ging even wat terugbrengen, moest ¤8,00 terugkrijgen, dus ik zeg 'wil je ¤2,00'. Zegt die kneus '¤2??', alsof ik hem een oneerbaar voorstel deed. Dus ik zo 'laat maar...'![]()
Volgens mij is hij nu nog aan het bedenken wat ik nou bedoelde.....![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef soapie het volgende:
Zitten ook wel heldere lichtjes achter de kassa ook hoor....
Ging even wat terugbrengen, moest ¤8,00 terugkrijgen, dus ik zeg 'wil je ¤2,00'. Zegt die kneus '¤2??', alsof ik hem een oneerbaar voorstel deed. Dus ik zo 'laat maar...'![]()
Volgens mij is hij nu nog aan het bedenken wat ik nou bedoelde.....![]()
Ik vind m lekker, zoeter dan coca cola, maar prima te drinken, en stuk goedkoper!quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Skillstorm het volgende:
Laatst nog Freeway, maar het is gewoon niet zo lekker als de origine Coca Cola.
Zoeter?quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind m lekker, zoeter dan coca cola, maar prima te drinken, en stuk goedkoper!
Gewone freeway is lekkerder dan de Light, maar de Light zitten veel minder suikers in, dus dan toch maar die...quote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geen idee hoe de gewone Freeway cola smaakt; ik haal altijd light en die is goed te drinken.
Die is echt lekker!quote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef Elan het volgende:
Die gele pakken sap uit de Mexicaanse weken moet je echt een keer proberen, is een groen van kleur en best wel goed weg te drinken!
quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef loecje het volgende:
wat verwacht je anders met pepermunt limonade ??
Ja die heb ik ook altijdquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
De zero cola is lekker van Freeway!
quote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef marinos.. het volgende:
De aanmaak limonade met munt smaak is niet te drinken. Net mondwater!
doe je minder limo of meer water erinquote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik was ooit vroeger verslaafd aan munt limonade, toen haalde ik het ieder jaar op vakantie in frankrijk.. Nu hebben ze het in Nederland en ik kan geen half glas wegkrijgen. Munt limonade is te muntig... gek genoeg.
Dat maakt echt niet uit. Heb je nooit iets gegeten waarvan je op het begin denkt: "Dat is apart! Lekker!" En dan naar twee happen het gevoel krijgt dat je misselijk wordt/het echt heel ranzig is?quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe je minder limo of meer water erin
Het is ook heel ranzig.quote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat maakt echt niet uit. Heb je nooit iets gegeten waarvan je op het begin denkt: "Dat is apart! Lekker!" En dan naar twee happen het gevoel krijgt dat je misselijk wordt/het echt heel ranzig is?
Dat zijn dan bonen die je ook in een pot of blik kan vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef bepklep82 het volgende:
Voor de makkelijke maaltijd vind ik die zakken met bonen etc uit de diepvries wel lekker.
Mexicaanse groenteschotel ofzo?
Nee ze zitten in de zak. Van die eenpansgerechten. Ze hebben er ook de paella van en die is ook erg lekker. De andere zakken vind ik niet zo super.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn dan bonen die je ook in een pot of blik kan vinden.
Hebben ze eenpansgerechten? Wat kosten die ongeveer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nee ze zitten in de zak. Van die eenpansgerechten. Ze hebben er ook de paella van en die is ook erg lekker. De andere zakken vind ik niet zo super.
Zo uit mijn hoofd gok ik op max ¤2,20 ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze eenpansgerechten? Wat kosten die ongeveer?
aardappels waren hier maandag al op...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Deezertje het volgende:
De aardappelen zijn hier, zoals verwacht, al op... En de aanbieding loopt nog tot morgenmaar goed als ik dus lees dat sommige mensen 12 zakken a 120 kilo totaal kopen... Die moeten dan wel een flink gezin hebben...
Wat is trouwens het verschil tussen groenten uit blik of pot en de diepvries? Want diepvries moet je ze nog koken, blik en pot alleen opwarmen...prijs scheelt haast niks.
Ik denk een bedrijfje met zoveel aardappelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Deezertje het volgende:
De aardappelen zijn hier, zoals verwacht, al op... En de aanbieding loopt nog tot morgenmaar goed als ik dus lees dat sommige mensen 12 zakken a 120 kilo totaal kopen... Die moeten dan wel een flink gezin hebben...
Wat is trouwens het verschil tussen groenten uit blik of pot en de diepvries? Want diepvries moet je ze nog koken, blik en pot alleen opwarmen...prijs scheelt haast niks.
Wij hebben het na 3 hapjes weg gedonderd, vond het enorm vies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef bepklep82 het volgende:
De paella is 2.39 trouwens.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Xxl aanbiedingen vallen trouwens tegen. Vinden jullie niet? Volgende week frituurolie: 5 liter voor 6,50 euro. Normaal 2 liter voor 2,99. Omgerekend dus 7,50 voor 5 liter oftewel 1 euro korting. Klinkt minder lekker dan super groot XXL op de verpakking te zetten..
Er zit bij potgroenten ook vaak zout doorheen. Diepvries niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:07 schreef loecje het volgende:
grootste verschil vind ik dat groente uit pot vaak zacht zijn. bij groente uit de vriezer kan je zelf nog bepalen hoe ver je ze kookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |