Vind de wijnen bij de Lidl altijd tegenvallenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:35 schreef stavromulabeta het volgende:
Iemand al ingeslagen bij de franse wijnen?
Wel ciabatta...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef THEFXR het volgende:
Wel stom dat ze geen vers gebakken stokbrood hebben bij de Lidl
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic, al langs geweest?
[ afbeelding ]
Euhm ze hebben toch helemaal geen durex bij de Lidl?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte photoshop.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Slechte photoshop.
Knap dat een pakje schuin op de band kan staan.
Staan bij mijn Lidl echt nog heel veel van, het voetbalspel dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik kwam zelf nog een voetbalspel tegen vandaag
En die XXL-weken, 1,7 kg augurkenschijfjes
Gelukkig maar. Ik gooi zelden eten weg maar toen ik de sojamelk proefde maakte ik graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:53 schreef seasushi het volgende:
de soyamelk hebben ze uit het assortiment gehaald
Dus omdat jij het niet lust, hoort het niet in het assortiment thuis?quote:Op zondag 21 september 2014 00:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gooi zelden eten weg maar toen ik de sojamelk proefde maakte ik graag een uitzondering.
Noooo echt helemaal?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:53 schreef seasushi het volgende:
de soyamelk hebben ze uit het assortiment gehaald
Die witte met crispyquote:Op zondag 21 september 2014 00:26 schreef TitanicLover het volgende:
Ik vind chocolades van Lidl, goedkoopste en lekkerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |