Jaa, daar ben ik ook achter gekomen. 's Nachts komt het in mijn hoofd echt tot rust.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:39 schreef EricOscuro het volgende:
Ik heb een chronische slapeloosheid, maar zo heb ik de nacht leren waarderen.
NIets zo heerlijk rustig als de nacht... ga zo nu en dan een kwartiertje (desnoods korter) buiten zitten in de nacht en geef je over aan de rust...
En ja, momenteel ben ik getroffen door de crisis (dus geen baan)... dus kan ik dit straffeloos doen.
Maar als je minstens 8 uur slaap nodig hebt per etmaal, dan is het niet zo erg als je ook in de ochtend slaapt, want in de ochtend is er weinig te beleven.
Als je studeert of in de horeca werkt als vakantiebaan, dan hoeft dit geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Jaa, daar ben ik ook achter gekomen. 's Nachts komt het in mijn hoofd echt tot rust.
'Helaas', moet ik overdag eigenlijk werken en heb ik straks wel weer gewoon school. Gelukkig werk ik maar parttime en mag ik zelf kiezen wanneer ik ga werken, want elke ochtend om 6uur moeten opstaan zal slecht samengaan met deze gewoonte.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:39 schreef EricOscuro het volgende:
NIets zo heerlijk rustig als de nacht... ga zo nu en dan een kwartiertje (desnoods korter) buiten zitten in de nacht en geef je over aan de rust...
En ja, momenteel ben ik getroffen door de crisis (dus geen baan)... dus kan ik dit straffeloos doen.
Maar als je minstens 8 uur slaap nodig hebt per etmaal, dan is het niet zo erg als je ook in de ochtend slaapt, want in de ochtend is er weinig te beleven.
Juist ja geef de crisis maar de schuld.. je bent gewoon een luie uitkeringstrekker... nietsnutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:39 schreef EricOscuro het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Juist ja geef de crisis maar de schuld.. je bent gewoon een luie uitkeringstrekker... nietsnut
Ja het leven van een FA is zwaar..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 06:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik werd om half twee wakker gebelden ik had niet eens oproepdienst. Niet meer geslapen natuurlijk.
Heel zwaar, en niet eens een bj gehad als bedankje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja het leven van een FA is zwaar..
Ik maak overal het beste van, is er even geen werk... dan probeer ik niet in paniek te raken. Daarnaast heb ik vast heel wat meer vrijwilligers werk gedaan dan jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Juist ja geef de crisis maar de schuld.. je bent gewoon een luie uitkeringstrekker... nietsnut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |