Dan deze nog om het af te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet vrolijk van.
Wordt dat nummer ook niet gebruikt als reclame voor dat verschrikkelijke RTL met die verschrikkelijke BN'ers?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fok![]()
Geen idee, ik kijk nooit RTL. Alleen SBS :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wordt dat nummer ook niet gebruikt als reclame voor dat verschrikkelijke RTL met die verschrikkelijke BN'ers?
Ik probeer op een naam van een nummer en band te komen. Ik vergeet hem elke keer. Moet hem maar eens opslaan.quote:
misschien kunnen we helpen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik probeer op een naam van een nummer en band te komen. Ik vergeet hem elke keer. Moet hem maar eens opslaan.
Ik zie het. Als je op Youtube drukt werkt hij wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:27 schreef Majoraan het volgende:
Video werkt niet, maar wie kent hem niet
Wat een depressieve muziek allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:33 schreef Majoraan het volgende:
Ik ga slapen en vraag een plaatje aan speciaal voor iedereen hier:
Truste
Tsja de wereld is geen vrolijke speeltuin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een depressieve muziek allemaal.
Oh, ik hou ook wel van depressieve muziek maar niet dat soort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja de wereld is geen vrolijke speeltuin.
Dat jij je hoofd nog niet in de oven gedouwd hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |