Geweldig. ik "hoor" het nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb heel lang 'oh ooh' gehad voor binnenkomende berichtjes op mijn telefoon.
Moet jij niet gewoon al lang slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Dit haar he wauw![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden die dingen beter "Wespennest" "Slangenkuil" "Leeuwenhol" enz. kunnen noemen, dan was het gelijk duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.
Misschienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon al lang slapen
MOET JIJ NIET DOOD ZIJNquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon al lang slapen
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden die dingen beter "Wespennest" "Slangenkuil" "Leeuwenhol" enz. kunnen noemen, dan was het gelijk duidelijk geweest.
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.
Oh ja, daar staat me nog wel iets van bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellen
Trustquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, daar staat me nog wel iets van bij.
Welterusten
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellen
Die van mij is 9 maanden oud en hij kan al op mijn toetsenbord rammen joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fokquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.
Dat is wel een heule moderne opaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fok![]()
Dan heb je mij nog niet bezig gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:58 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat is wel een heule moderne opa
Daar word ik ook niet vrolijk van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |