Zijn er na Vlemmix ook niet hele U-stream vetes uitgevochten? Staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:37 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof niet dat dat U-stream iemand goed gedaan heeft....
Ik heb wat meer geschiedenis en ken wat meer feiten denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij er wel om lachen.
Nee, mIRC werkt heel anders. Maar daar heb ik me nooit in verdiept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.
dat is het nog steeds, binaries is maar een gedeelte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Usenet is toch om te downloaden, of was dat vroeger wat anders?
Het hoeft niet via Google groups te gaan. Sommige providers bieden nog gewoon nieuwsgroepen aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt met de tijd meegegaan hè. Af en toe tijdens het googelen kom je nog zo'n groep of forum tegen waarbij je op ieder antwoord moet klikken dat in een nieuwe pagina geopend wordt
mIRC is het ding om op IRC te lullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb het laatst weer geïnstalleerd, niemand online
Johan Voorhaar, een supertroll. Afijn, nu posten alleen de achtergebleven sneue gekken er nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet daar, wel in een Engelse variant. Ik ken er wel een hoop o.a. Bommels natuurlijk en ook die 2 meiden, waaronder PB. Zuivere idioten, ging we ver zo nu en dan.
Incoming chat requestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)
Zeker weten, het is nog steeds omvangrijker dan je zou denken hoor. Ik gebruik zelf ook alleen nog de binaries maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hoeft niet via Google groups te gaan. Sommige providers bieden nog gewoon nieuwsgroepen aan.
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, die opa-stream was er toch ook nog?
Heb heel lang 'oh ooh' gehad voor binnenkomende berichtjes op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)
Klopt, maar de Nederlandse tekstgroepen zijn dood of bagger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, het is nog steeds omvangrijker dan je zou denken hoor. Ik gebruik zelf ook alleen nog de binaries maar toch.
Toen Skype net nieuw was was het ook lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
Chatroulette was ook een mooi onschuldig idee om de wereld te connecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |