PB heeft jarenlange ervaring op Usenet opgedaan met de grootste trollen ooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie is PB?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.
8 maanden 'niet uit je rol vallen' vind ik behoorlijk gestoord overigens. Maar goed als ze er plezier aan beleeft....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken PB onder vele namen en al behoorlijk lang!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
PB heeft jarenlange ervaring op Usenet opgedaan met de grootste trollen ooit.
Haha, ik dus ook. Postte jij ook? Misschien heb ik jou ook wel gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken PB onder vele namen en al behoorlijk lang!
Het gebeurd wel vaker dat genialiteit pas later ontdekt wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
8 maanden 'niet uit je rol vallen' vind ik behoorlijk gestoord overigens. Maar goed als ze er plezier aan beleeft....![]()
Hah, die obsessies zullen wel loslopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.
Gelukkig kun jij er wel om lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, die obsessies zullen wel loslopen.
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Usenet is toch om te downloaden, of was dat vroeger wat anders?
Ja IRC begon ook zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.
Dat ken ik ook vooral van films en muziek downloaden, omslachtige manier.. een code posten op het juiste moment en maar afwachten welk virus je binnen kreeg.quote:
Ze zijn ook niet echt met de tijd meegegaan hè. Af en toe tijdens het googelen kom je nog zo'n groep of forum tegen waarbij je op ieder antwoord moet klikken dat in een nieuwe pagina geopend wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet daar, wel in een Engelse variant. Ik ken er wel een hoop o.a. Bommels natuurlijk en ook die 2 meiden, waaronder PB. Zuivere idioten, ging we ver zo nu en dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik dus ook. Postte jij ook? Misschien heb ik jou ook wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |