Ik ken haar MO. Maar de "grap" is nu wel gemaakt. Aike is ondertussen al bezig aan haar wederopstanding.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
PBeetje is zo nu en dan onder meer een vileine troll en weet vaak toch een reactie uit te lokken, zelfs bij de door de wol geverfden, je bent in elk geval geen uitzondering dus.
Ik heb 'm niet gesloopt. Dus niet zo doen tegen mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst deze er bij
[ afbeelding ]
(Wie heeft hem nou weer gesloopt!!!)
Dan moet je maar niet mootie heten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kikker!
Een koe.... *beledigd is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Kan je in de SC off topic posten?
Zo ja, waar mag je het hier niet over hebben.
Ik zou niet graag in overtreding zijn.
Het is idd een soort van Rickrollen, heel flauw allemaal en simpelweg niet cool.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken haar MO. Maar de "grap" is nu wel gemaakt. Aike is ondertussen al bezig aan haar wederopstanding.
Ik zeg toch ook niet dat jij hem gesloopt hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gesloopt. Dus niet zo doen tegen mij.
en kwaken dat ze kunnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kikkers zijn best wel mooie beesten en ze springen zo leuk.
Het gaat niet om de grap an sich, het gaat om de reactie ....... en die komt dus. Wel cool dus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is idd een soort van Rickrollen, heel flauw allemaal en simpelweg niet cool.
Ik zoek er 1 op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Ygritte het volgende:
Die kikker van gister was cool, met dat glimlachje
Hun billetjes zijn lekker. Niet die van moots, want die zijn de blubberig (ik heb het niet verzonnen, zijzelf!)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kikkers zijn best wel mooie beesten en ze springen zo leuk.
Ik ben ook niet van gisteren, dat snap ik wel. Maakt het niet cooler, mja ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grap an sich, het gaat om de reactie ....... en die komt dus. Wel cool dus!
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij, je krijgt op zijn hoogst een boze vrouw achter je aan.
Het witte paard neem ik ook nog mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van gisteren, dat snap ik wel. Maakt het niet cooler, mja ieder z'n meug.
Nou kijk aan. Quite a catch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het witte paard neem ik ook nog mee.
ik lust wel een choco princequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |