Maar is het nou een kikker of een groene koe?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur op, ik ben heel ok. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
Steukert.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Leandra niet blij is met deze kaap
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had al een TT bedacht enzo... kon ik m niet openen omdat er al een topic open was
Jij solliciteert naar een ellie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!
Misschien moeten we het even in feedback neerzettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!
Wist je dat er varkenschapen bestaan? Ik kwam daar onlangs pas achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:11 schreef mootie het volgende:
Ik ben een kikkerschaap. En daar kun je geen bacon van maken.
Een kikker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar is het nou een kikker of een groene koe?
Ik ga nu googelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wist je dat er varkenschapen bestaan? Ik kwam daar onlangs pas achter.
PBeetje is zo nu en dan onder meer een vileine troll en weet vaak toch een reactie uit te lokken, zelfs bij de door de wol geverfden, je bent in elk geval geen uitzondering dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik snap niet dat het zo'n grote moeite is om het bij relevante TTs te houden. Ik meen me zelfs te herinneren dat het ooit in de OP stond. Ik vind het gewoon kinderachtig dat Aike geneuzel.
Feedback TT is TOP!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we het even in feedback neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |