gestopt met lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef aequus het volgende:
Wat een kut vent, met ze eentonige een eenzijdige kut meningen die nergens op slaan.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat hij bij de telegraaf
Ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef aequus het volgende:
[..]
Telegraaf is altijd een terechte klacht
daarom, gestopt met lezen. fuck de telegraaf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef aequus het volgende:
[..]
Telegraaf is altijd een terechte klacht
Wats mis met Heineken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef aequus het volgende:
Ik realiseer mij nu dat er mensen zijn die Heineken drinken en de telegraaf lezen, en dat misschien wel tegelijk...
Ik vind zijn verhaal interessanter dan het jouwe. Zegt dat nou iets over jou of over mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef aequus het volgende:
Wat een kut vent, met ze eentonige een eenzijdige kut meningen die nergens op slaan.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat hij bij de telegraaf zit en dat elke vagina keihard op slot gaat bij het zien van zijn rotkop.
Klacht Martin visser
[ afbeelding ]
Over de stand van de zonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind zijn verhaal interessanter dan het jouwe. Zegt dat nou iets over jou of over mij
*heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:57 schreef Aiciu het volgende:
Zo'n kankerkop heb de gemiddelde fokker ook anders
Allemaal pussies, Alsof iemand je herkend na het posten van een fotoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:00 schreef aequus het volgende:
[..]
*heeft
En ik denk dat er een reden is waarom de meeste FOK!ers anoniem blijven
Laten we beginne bij U meneerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Allemaal pussies, Alsof iemand je herkend na het posten van een foto
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Er staan foto's van mij hier op Fok
Wel als je BNer bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Allemaal pussies, Alsof iemand je herkend na het posten van een foto
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Er staan foto's van mij hier op Fok
Ik ben een neger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben je vader in een gele slip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |