Nahja ik hou meer van speldenprikjes dan indraaiende messtekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
over van alles, en ging soms ook echt persoonlijk. Man je had er van genoten
het zijn maar pixels op een schermquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ik hou meer van speldenprikjes dan indraaiende messteken
L.A vond ik pas kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Saaist stad die ik ooit bezocht heb
lelijk, vies, alles zo ver van elkaarquote:
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafquote:
nope dat ging niet over dgk net als hier, offtopic shitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover dan? Waren daar ook echte fans?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafecht top!
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook weinig aan. Veel te groot.
Dattum en totaal geen sfeer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
lelijk, vies, alles zo ver van elkaar
Nog erger dan bij Utopia.... als je niet voor Huub was dan was je tegen Huub, en dus was je DE VIJAND.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover dan? Waren daar ook echte fans?
Blijf je IRL nog wel een beetje jezelf of heb je wat moeite uit je rol te stappen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafecht top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |