Wat vind je op met je vingers?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar het moment dat ik erin ben geweest is veel korter dan ik hoopte, omdat hij bezweek door de zenuwen. Echter ving ik het op met mijn vingers waardoor mevrouw het totaal niet erg vond
nee want verzonnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk TS al gefeliciteerd?
quote:
niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]elke keer weer als je net denkt dat iets de waarheid is op FOK!
Liegen (op internet)quote:
jij rukt nooit ofwatquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
antiklacht: haar woorden toen ik klaar kwam: wow jij spuit ook veel !!! ''
ze krijgt bijwerkingen van de pil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef Aiciu het volgende:
geen condoom gebruiken!!
Condooms, ideaal om het gevoel van seks te maskeren, slappe lul gegarandeerd!
Gewoon haar de pil laten slikken.
De tijd dat ik nog 18 jarige sletjes neukte ligt ver achter me Pharkus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 06:49 schreef Pharkus het volgende:
Geralt heeft zelf die klinknagels er nog ingeslagen destijds dus die weet waar hij het over heeft.
Idem hier Geralt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog 18 jarige sletjes neukte ligt ver achter me Pharkus.
quote:
Dus jullie hebben dat wel meegemaakt? Tips please mijn tijd om dit te doen zit er bijna op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog 18 jarige sletjes neukte ligt ver achter me Pharkus.
Ze is dus niet aan de anticonceptie en jij hangt hem er zo in?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze krijgt bijwerkingen van de pil.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten
Ja doe.quote:
72 uur voor een morning afterpil tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze is dus niet aan de anticonceptie en jij hangt hem er zo in?
Ahhhhhh nu snap ik waar de hoax vandaan komt dat meisjes faken, is ook niet zo verwonderlijk met het aantal maagden hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit de oude truukendoosch. Je vindt het zielig dat de jongen er niets van bakt en ondertussen duurt het ook te lang en doet het gewoon pijn, dus fake je maar. Echter willen sommige jongens dan nog steeds niet ophouden, dus fake je er nog maar eentje. Jij bent van het gefriemel af, en de jongen in kwestie heeft er een goed gevoel bij. Win-win.
Oh, en dat van je piemel komt wel goed, gewoon gewenning.
Haar vader en ooms waren een beetje opgedroogd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die reactie klinkt alsof ze veel vergelijkingsmateriaal gehad heeft.
Overkwam mij ook eerste paar keer, maar dat kwam omdat ik het meisje niet zo aantrekkelijk vond. Niet helemaal mijn type.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
klacht: kutlul die door eerste keer zenuwen slap word.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |