quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
antiklacht: haar woorden toen ik klaar kwam: wow jij spuit ook veel !!! ''
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze is uiteindelijk volgens haarzelf 2 keer gekomen wat nooit eerder is gebeurd
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
antikjlacht 3; ze is het fantastische meisje ter wereld.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
Laat je niks wijs maken mafketel; dat zei ze alleen maar omdat ze medelijden met je had
We deden het ook zonder condoom, dus het kan dat ik nu een soa heb. :Squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
Laat je niks wijs maken mafketel; dat zei ze alleen maar omdat ze medelijden met je had
haha wat een onzin. de gemiddelde koekebakker denkt alleen aan zichzelf dus dan komen de vrouwtjes niet klaar. Die liggen alweer te denken wat ze de volgende dag gaan aan trekken terwijl zo'n zweetlul er boven op ligt te beuken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen heb jij in je vriendin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
We deden het ook zonder condoom, dus het kan dat ik nu een soa heb. :S
Haha straks heb je aids en ga je over 10 jaar dood! Terechte klacht!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Gewoon haar naar een goede Somatische arts brengen. Na de behandeling is zij gegarandeerd soa-vrij en kun je haar die soa's teruggeven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[..]
Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
[..]
Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |