hooftletterquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
Tevens behoor je zinnen te beginnen met een hooftletter en af te sluiten met een punt.!
Ik heb geen ninja-edit gedaan, oetlulquote:
het is vos, met 1 squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen ninja-edit gedaan, oetlul
Daar weet ik het wachtwoord niet meer vanquote:
Iets met een beer en pak?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Vast!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Net geprobeerd, maar dat is hem niet!!!!quote:
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?quote:
Alleen door niet verzuurde mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?
Er is tenminste wel ooit om gelachen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?
Ben ik heul niet! Verzuurde mensen zitten hier: NWS / Verbluffende fotoreportage van vrouwen die met zuur zijn bewerktquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Alleen door niet verzuurde mensen.
Oke, sorry. Was niet persoonlijk bedoelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik heul niet! Verzuurde mensen zitten hier: NWS / Verbluffende fotoreportage van vrouwen die met zuur zijn bewerkt
Wat is dat gare ding met roze swirl in plaatje no. 3?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:59 schreef roodborst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:45 schreef Geralt het volgende:
Het is "kauwen". Leer gewoon normaal Nederlands man!
Naruto maki.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is dat gare ding met roze swirl in plaatje no. 3?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |