Liever van die glazen melkflessenquote:
Gewoon aan de uiers zuigen , nog beterquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Liever van die glazen melkflessen
Klopt, ik zou dan ook gaan voor een iets donkerder blauw. Maar je snapt het principe toch wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Justinn het volgende:
Die eerste drie zijn wel mooi, die blauwe is spuuglelijk. Lekker opvallend en aandachttrekkend. De mannelijke versie van attention whore.
ja het principe wel, verder haal je ze gewoon bij de C&Aquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dan ook gaan voor een iets donkerder blauw. Maar je snapt het principe toch wel.
Ja, pakken zijn baas. Ze stralen elegantie en klasse van het mannelijk geslacht uit. Al moet het wel passen bij de bedrijfscultuur van het bedrijf waar je werkt én moet het een goed zittend pak zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dan ook gaan voor een iets donkerder blauw. Maar je snapt het principe toch wel.
pakken bij de c&a halenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef OOST het volgende:
[..]
ja het principe wel, verder haal je ze gewoon bij de C&A
jupquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja, pakken zijn baas. Ze stralen elegantie en klasse uit. Al moet het wel passen bij de bedrijfscultuur van het bedrijf waar je werkt.Sowieso beter dan al die hipsterbroeken/skinny jeans en sjaaltjes waar de veel studentjes tegenwoordig mee lopen. Studenten die denken stoer te zijn in pak is dan eigenlijk weer wel grote onzin, tenzij je een belangrijke presentatie moet doen oid.
mijn pakken komen alleen van de society shop jwzquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef eend112 het volgende:
Deze TS heeft net zijn eerste pak gekocht (bij de c&a) en denkt swaggerboi te zijn.
Uit LIF / Solliciteren in pak. Overhemd in of uit broek?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef Ireyon het volgende:
Sowieso mensen die haten op pak en das.
99% zijn van die types die het óóit eens aangehad hebben, zichzelf er zo onzeker in voelden dat ze aan hun mannelijkheid gingen twijfelen en vervolgens pretenderen er een aversie tegen te hebben, terwijl ze in werkelijkheid niet kunnen accepteren dat mannen in pak de überbazen zijn en zij niet bij die groep horen.
Jij hebt ook geen nut, maar ik vraag jou ook niet om weg te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Wanneer gaat eens een keer die stropdas voorgoed weg?
Heeft totaal geen nut.
mooi gezegdquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uit LIF / Solliciteren in pak. Overhemd in of uit broek?
Als je pakken draagt dan laat je ze op maat maken. Je doet t goed of je doet t niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef OOST het volgende:
[..]
ja het principe wel, verder haal je ze gewoon bij de C&A
Nee, jij haalt de krant.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen nut, maar ik vraag jou ook niet om weg te gaan.
Een stropdas is er voor de sier. Als je alleen maar kleding draagt omdat het nuttig is, kan je net zo goed maar 4 dingen in je kast doen: ski-jas en een spijkerbroek voor de winter en een shirt en korte broek voor de zomer.
niks mis met suit supply hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je pakken draagt dan laat je ze op maat maken. Je doet t goed of je doet t niet.
Confectie
C&A
Suit Supply
voor je vrije tijd jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef slangpie het volgende:
Pakken
Een colbert kan nog maar een nette broek met een fatsoenlijk overhemd volstaat meestal prima
dat wel ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het ligt er maar net aan naar welke gelegenheid je gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |