SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik een paar jaar geleden gekozen voor het comfort van CV en nu staat de gietijzeren gaskachel werkloos in de woonkamer. Omdat ik het nog steeds een leuk ding vind wil ik 'm eigenlijk ombouwen naar elektrische sfeerhaard. In al mijn simpelheid dacht ik gewoon ergens los een elektrisch sfeerelement te kunnen kopen voor een redelijke prijs, maar waar ik ook zoek ik vind zoiets dus nergens.
Alternatief is bij een blokker achtige zo'n elektrisch haardje kopen en daar uit slopen wat ik nodig heb, maar is dat een beetje te doen??
Wie o wie brengt mij op het goede spoor??
oh ja, het gashaardje als zodanig geeft niet echt leuke vlammetjes (alleen smeulende kooltjes) en het gedoe van ieder jaar schoorsteen vegen (waarbij loodzware kachel verplaatst moet worden) wil ik ook niet, dus gashaardje zoals het nu is gebruiken als sfeerhaard is geen optie.Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
Gelbranders vind ik ondingen, heb daar al zoveel (bijna) ongelukken mee zien gebeuren dat ik ze echt niet vertrouw. Kaarsjes geeft niet wat ik zoek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef valentijn101 het volgende:
Zet er kaarsjes in. Dat doe ik s zomers met mijn houtkachel.
Of gebruik van die gelbranders, die kun je een beetjes tussen stenen verstoppen.
Dit zoek ik inderdaad! Nu alleen maar hopen dat die dingen ook in verschillende maten te koop zijn want die in het voorbeeld is een beetje te kolossaal voor in mijn gaskacheltjequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:48 schreef quirina het volgende:
http://www.faber.nl/site/(...)aam=Basket+Opti-myst
Zet er zo'n ding in.
Het brand zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |