Het westen was er niet bij hoor toen mohammed moordend en verkrachtend zijn sprookjesverhalen aan de man ging brengen. Dat is de essentie van alle ellende.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, het is allemaal de schuld van de islam. Het Westen heeft uiteraard helemaal niks bijgedragen aan de instabiliteit van het Midden-Oosten.
Toentertijd gingen wel meer mensen zo door het leven. Maar je begrijpt toch zelf ook wel dat de manier waarop het Westen, vooral de VS over het algemeen, handelt niet echt een positieve invloed heeft gehad op het Midden-Oosten, of Afrika.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:09 schreef blek het volgende:
[..]
Het westen was er niet bij hoor toen mohammed moordend en verkrachtend zijn sprookjesverhalen aan de man ging brengen. Dat is de essentie van alle ellende.
Helaas zij de islamieten nooit opgehouden om zo wreed door te gaan naar hun grote voorbeeld. Dat is niet iets tijdelijks geweest. Ook in regio's waar het westen geen invloed had waren slachtpartijen de gangbare methode om hun geloof te verspreiden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toentertijd gingen wel meer mensen zo door het leven. Maar je begrijpt toch zelf ook wel dat de manier waarop het Westen, vooral de VS over het algemeen, handelt niet echt een positieve invloed heeft gehad op het Midden-Oosten, of Afrika.
"De islamieten" slaat natuurlijk nergens op hè. Er zijn 1.5 miljard (volgens mij tenminste?) moslims wereldwijd, waarvan het merendeel gewoon een normaal leven leidt. Helaas zijn er wel flink wat gestoorde groepjes ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef blek het volgende:
[..]
Helaas zij de islamieten nooit opgehouden om zo wreed door te gaan naar hun grote voorbeeld. Dat is niet iets tijdelijks geweest. Ook in regio's waar het westen geen invloed had waren slachtpartijen de gangbare methode om hun geloof te verspreiden.
en als Amerika zich redelijk afzijdig houd worden ze door diverze partijen gevraagd om in te grijpen. zoals nu door de koerden en Irak.
Ik had het over de verspreiding van de Islam. Die is met bruut geweld verspreid. Alle kanten op moordpartijen, verkrachtingen enz. Vanaf het begin tot nu toe.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
"De islamieten" slaat natuurlijk nergens op hè. Er zijn 1.5 miljard (volgens mij tenminste?) moslims wereldwijd, waarvan het merendeel gewoon een normaal leven leidt. Helaas zijn er wel flink wat gestoorde groepjes ja.
1.5 miljard iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
"De islamieten" slaat natuurlijk nergens op hè. Er zijn 1.5 miljard (volgens mij tenminste?) moslims wereldwijd, waarvan het merendeel gewoon een normaal leven leidt. Helaas zijn er wel flink wat gestoorde groepjes ja.
Dat geldt voor het christendom toch net zo goed? Behalve dan dat het christendom daar nu wel redelijk mee gestopt is. Nu is het Westen gewoon overgegaan op het zogenaamd brengen van democratie op ongeveer dezelfde manier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:22 schreef blek het volgende:
[..]
Ik had het over de verspreiding van de Islam. Die is met bruut geweld verspreid. Alle kanten op moordpartijen, verkrachtingen enz. Vanaf het begin tot nu toe.
Ja, had het al even opgezocht.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat geldt voor het christendom toch net zo goed? Behalve dan dat het christendom daar nu wel redelijk mee gestopt is. Nu is het Westen gewoon overgegaan op het zogenaamd brengen van democratie op ongeveer dezelfde manier.
Nee Jezus inderdaad niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:26 schreef blek het volgende:
[..]
Wat een onzin.
De eerste christenen werden juist vervolgt. Jezus was geen moordende , verkrachtende warlord.
Je snapt het echt niet he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is weer duidelijk. Christendom en het Westen = lief, islam = slecht.
Ja, leuk, maar wij FOK!kers komen toch niet van onze zolderkamer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef ikeahotdog het volgende:
klacht, door de onrust niet de wereld kunnen verkennen en als westerling altijd het risico lopen ontvoerd te worden.
Over het algemeen welquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is weer duidelijk. Christendom en het Westen = lief, islam = slecht.
Het overgrote merendeel bestaat uit normale moslims.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Over het algemeen wel
Gelukkig zijn er ook redelijk veel normale moslims
Ja daarom zijn 6/10 van de marokkanen in NL ook met justitie en politie in aanraking gekomen. Dan heb ik het nog niet eens over andere landen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel bestaat uit normale moslims.
Dat heeft weinig met de islam te maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ja daarom zijn 6/10 van de marokkanen in NL ook met justitie en politie in aanraking gekomen. Dan heb ik het nog niet eens over andere landen.
Haten op deze wereldquote:
Het zijn wel moslims.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de islam te maken.
Nauwelijks.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |