Pinot is hier ook helemaal niet voor het klassement.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:56 schreef Ericr het volgende:
Mandy met gare knie zou Betancur er nog af rijden.
Pinot ook al goed bezig. Tourkuurtje is zeker uitgewerkt.
Fit is hij ook niet echt. Met koorts begonnen en weinig gedaan na de Tour. Zal de leeftijd wel zijn maar zijn overbrugging naar de Vuelta is wel opvallendquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pinot is hier ook helemaal niet voor het klassement.
Hij heeft goed opgelet, die slotkilometer stond totaal verkeerd in het roadbook, hij was veel zwaarder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Goed gedaan Slobgod, dark horses he. Dark horses.
Och. Zo begon Majka ook aan de Tour.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:56 schreef Ericr het volgende:
Mandy met gare knie zou Betancur er nog af rijden.
Pinot ook al goed bezig. Tourkuurtje is zeker uitgewerkt.
Dat had ik ook wel in de gaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft goed opgelet, die slotkilometer stond totaal verkeerd in het roadbook, hij was veel zwaarder.
Doen alsof de Vuelta een roadbook heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft goed opgelet, die slotkilometer stond totaal verkeerd in het roadbook, hij was veel zwaarder.
Wat er op die map stond in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doen alsof de Vuelta een roadbook heeft.
Waarom bak je er dan niks van?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel in de gaten.
Ik geef je een voorsprong bij Scorito omdat ik het zo sneu vond dat je de vorige keren zo kansloos verloor.quote:
Bijna zegt hij, ik lig nog 3 miljoen op je voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef je een voorsprong bij Scorito omdat ik het zo sneu vond dat je de vorige keren zo kansloos verloor.
Bij Tourcoach heb ik je al bijna ingehaald.
*400.000quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna zegt hij, ik lig nog 3 miljoen op je voor.
Morgen geef ik je de genadeklap. Maar je mag me whatsappen voor een superdarkhorse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mensen met een mening die heb je niet zoveel.
M'n telefoon ligt in de lader.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen geef ik je de genadeklap. Maar je mag me whatsappen voor een superdarkhorse.
M.a.w.: de laatste dertig kilometer van Betancur:twitter:ramireznaranjo twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 00:25:24#LaVuelta Betancur bien pegado al coche los ultimos 30 km http://t.co/5F3HzKARHy reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |